Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

    Mam propozycje dla prawdziwych wyscigowcow
    Kto zmierzy sie z czasem?

    Dlaczego dla prawdziwych wyscigowcow? Dlatego ze trzymamy sie w torze i nie jezdzimy po bandach by zyskac na czasie. Nie scinamy szykan i przeciwnikow traktujemy jak prawdziwych rywali, a nie wsparcie w przejsciu zakretu od wewnetrznej czy zderzak, na ktorym sie zatrzymujemy, bo szkoda nam wlasnych klocow hamulcowych. Szukam ludzi, ktorzy maja przyjemnosc z czystego przejazdu i lubia walczyc na dluzszym dystansie, gdzie o wyniku koncowym decyduje powtarzalnosc [ktorzy GT4 postrzegaja jak symulator]. Przeciwnicy z A.I 10 dla sadyzmu NieuniknionÄ… sprawÄ… w sportach motorowych jest pech/szczescie, co tylko dodaje smaczku...Nie wszystko bedzie zalezalo od wlasnych umiejetnosci. Przeciwnicy beda przeszkadzac na calym dystansie 15 kolek (od tylu, od przodu i z boku ) i trzeba z nimi wytrzymac. Sa szybsi ale czesto wypadaja (N1 hihi) i ciagle ktos pojawia sie w lusterku Nie planuje tu klasyfikacji i terminow na oddanie czasu. Najwazniejsza powinna byc przyjemnosc z jazdy..

    tabeleczka dajaca rozeznanie w czasach ktore zostaly zgloszone



    ---------------------------------------------------------------------
    Nie przepadam za konkursami "best lap", a chetnie porownalbym swoje czasy z innymi, dlatego moja propozycja na pocztek wyglada tak:
    Tor: Suzuka Circuit (pelna) [pierwsza propozycja na poczatek]
    Dystans: 15 okrazen
    Opony: N1 (economy)
    Arcade Mode
    Single Race
    A.I Cars: 10
    Skrzynia: Manual
    Driving Aids: None
    Samochod bez modyfikacji

    Samochody:
    - Toyota SUPRA RZ '97 [325BHP; 1510kg] (276BHP widoczne przy wyborze samochodu)
    - BMW M3 '04 [339BHP; 1570kg]
    - RUF BTR '86 [370BHP; 1180Kg]

    Chcialbym na oponach N1 porownac wiecej maszyn w klasie Supry. S2000, R34, BTR, TT, Impreza, itd.. Jesli znajda sie chetni to fajnie (na PM mozna zglaszac propozycje innych torow i samochodow) . Zapraszam.

    Moj pierwszy przejazd: 39'28.666
    maruda
    A-spec 17,839 km

  • #2
    Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

    Głupota robić turniej nad głową innego turnieju...
    15 okrążeń? Moim zdaniem nie da się w ten sposób wyłonić najlepszego bo to lekka przesada... 15 okrążeń po suzuce...? 13 jedziesz perfecto, na 14 robisz błąd i godzina gry poszła się je...ać. Super. Jedno okrążenie to dosyć realne i wystarczy by wyłonić najlepszych graczy nie sądzisz...?
    peace

    Komentarz


    • #3
      Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

      A mnie się pomysł Kauris'a bardzo podoba
      Zamieszczone przez Slik5
      Głupota robić turniej nad głową innego turnieju...
      Slik, ale to nie ma być turniej, tylko czerpanie przyjemności z jazdy seryjnym samochodem na seryjnym ogumieniu, bez żadnych wspomagaczy :wink: A poza tym gdyby to był turniej (trzeba by było wrzucać fotki z czasem), a założę się, że wtedy połowa wrzuciłaby zdjęcie z czasu Suprą po quick tune na max, na oponach S3 i TCS'em, i automatyczną skrzynią biegów przestawione na kryteria konkursu w momencie robienia zdjęcia :wink:
      Chodzi o czystą przyjemność !
      I przyznam, że przy tej mocy, oponach i bez systemów Supra to na prawdę wymagający samochód :wink:

      PS.Jeszcze dziś postaram się wrzucić jakiś czas, a najwyżej później poprawię :wink:

      Pozdrawiam

      Komentarz


      • #4
        Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

        Sorry Kauris, nie zrozumiałem Cie w pierwszym momencie. Nie potrzebnie tak naskoczyłem na Ciebie.
        Mam nadzieję że nie masz mi tego "mocno" za złe.

        Komentarz


        • #5
          Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

          Jeździłem trochę i mój wstępny czas jest żałosny, ale wrzucę:
          41'17'304
          Postaram się jeszcze to poprawić :wink:
          Ale muszę Ci Kauris powiedzieć, że "Wiesz o co chodzi w tej grze..."

          Ps.Jechałem na padzie, wszystko ustawiłem tak jak napisałeś, poza jednym uderzeniem w tył Pagani, i jednym scięciem szykany przed ostatnią prostą jechałem absolutnie czysto

          Ps2.Supra na tym ogumieniu to potwór

          Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

            Postanowiłem i ja spróbować...
            Mój kiepski czas to 40'15.456 Miałem nie wstawiać ale jak już przejechałem to pomyślałem że jednak wstawię.

            Komentarz


            • #7
              Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

              Chcialem poprawic swoj czas, bo pierwszy przejazd byl daleki od idealu (3 powazne straty wypadajac w piach) i liczylem ze mozna to zrobic lepiej..

              Zaczalem od baczka na pierwszym kolku kiedy to Spykerowi C8 nie spodobalo sie ze go sprytnie wyprzedzilem na nawrocie nr 11 (wiedzac ze oni tam wczesnie hamuja udalo mi sie na niego nie nadziac) i doganiajac, zepchnal mnie na zewnetrzna na luku nr 12 gdzie wlasnie ow baczek zakonczyl sie w piachu.. Spora strata ale za to czysty tor. 2'52.624 po pierwszym pomiarze to malo zachecajacy poczatek, ale wyscig trwa 15 kolek wiec nie ma sie co zalamywac Drugie kolko tez jakies ulomne bylo ale VIper GTSR dwa razy mnie od tylu potraktowal na prostej i w skonczylo sie na 2'36.008. W walce o dobry wynik pare razy nie zmiescilem sie w nr 1 i nr 8 (nie lubie go), a i w nr 14 ze 4 razy przesadzilem.. Pod koniec wyscigu widzac mozliwosc poprawienia czasu nie wytrzymalem napiecia i prowokowalem los 13-te kolko przejechalem z czasem 2'38.108 gdzie bardziej mnie interesowalo nie wychodzenie ponad 2'35. Best lap 2'34.187

              39'12.813 poprawione o prawie 16 sekund

              @Lukas
              Wiadomo ze przy tak dlugim dystansie i oponach N1 czasem nie da sie po prostu pojechac tak jak by sie chcialo i wyjdzie jakas scinka czy kontakt.. wazne ze zamiary sa by jechac czysto Kierownica (pedaly) daje chyba spora przewage, bo nie mialem wiekszych problemow w opanowaniu Supry i mimo ze faktycznie potwor z niej to jednak calkiem mily i przewidywalny
              @Silk5
              No owszem nie zrozumiales i naskoczyles. Ale poswieciles te 40 minut wiec Ci wybaczam
              To nie ma byc turniej. Jestem ciekawy po prostu jak dobrze mi idzie w ta gre na tle innych i mam na mysli dluzsze dystanse, a nie - czesto fenomenalnie przejechane - jedno okrazenie (ciezko mi bylo np trzymac czasy w okolicy best lapa z tego przejazdu). Moze komus przyjdzie ochota porownac swoje mozliwosci i sie dopisze Kto wie... Nie bylo chyba wczesniej takiego typu zestawinia.
              maruda
              A-spec 17,839 km

              Komentarz


              • #8
                Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

                Zamieszczone przez Kauris
                wlasnie ow baczek zakonczyl sie w piachu..
                No niestety, na ogumieniu N1 po niekontrolowanej utracie przyczepności bardzo trudno o jej ponowne odzyskanie :wink:
                Zamieszczone przez Kauris
                W walce o dobry wynik pare razy nie zmiescilem sie w nr 1 i nr 8 (nie lubie go)
                W nr.1 Supra na czterech ekonomicznych gumach jest strasznie podsterowna . . . . a co do numeru 8 to ja mam zawsze wrażenie, że oni potrafią tam przejeżdżać znacznie szybciej, ale zawsze hamuję zostawiając sobie ten margines toru, choć 3 ostatnie okrążenia, ciąłem po tarce (zewnętrznej) na szczęście obyło się bez spina . . .
                Zamieszczone przez Kauris
                a i w nr 14 ze 4 razy przesadzilem..
                Co do numeru 14 mam mieszane uczucia, w początkowej fazie "lejdi" była podsterowna, jednak po dociążeniu przodu krótkim dohamowaniem zamieniało się to czasem w niebezpieczną nadsterowność . . . ale przeciwnicy zwykle tam wypadali, na moją niekorzyść właśnie tam uderzyłem piękny tył Zondy . . . co zakończyło się startem od 0km/h
                Zamieszczone przez Kauris
                Kierownica (pedaly) daje chyba spora przewage,
                Też tak myślę, ale w wakację .... wtedy Lukas zakupi G25 :wink: Może szanse będą równiejsze . . . .
                Zamieszczone przez Kauris
                mam na mysli dluzsze dystanse, a nie - czesto fenomenalnie przejechane - jedno okrazenie (ciezko mi bylo np trzymac czasy w okolicy best lapa z tego przejazdu). Moze komus przyjdzie ochota porownac swoje mozliwosci i sie dopisze
                Pisałem już to, ale napiszę jeszcze raz, TY WIESZ NA CZYM POLEGA GRAN TURISMO ! Fajnie, że mamy na forum takie osoby.

                Pojeżdżę jeszcze tą Suprą trochę i zobaczymy . . . . powalczę, po cichu liczę na urwanie czegoś koło minuty, ale zobaczymy, jak coś to wrzucę czas :wink:

                PS. Potem gdzieś tak w połowie Czerwca na przykład możemy przenieść się na inny tor/samochód, bo pomysł jest fantastyczny, żadnych list, tabeli, punktów łącznych, głosów - po prostu Samochód i Tor - Pięknie

                Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

                  Zamieszczone przez Lukas
                  PS. Potem gdzieś tak w połowie Czerwca na przykład możemy przenieść się na inny tor/samochód, bo pomysł jest fantastyczny, żadnych list, tabeli, punktów łącznych, głosów - po prostu Samochód i Tor - Pięknie
                  Tak. Zamysl wlasnie jest taki by robic to dla zabawy. Z czasem pojawia sie nowe samochody i moze tory, a jak ktos bedzie mial ochote to zawsze moze dolaczyc w dowolnym momencie, dowolnym (z tych ustalonych - poki co mamy tylko Supre) samochodem na dowolnym torze.. W pierwszym poscie bede aktualizowal tabelke w ktorej wszystko bedzie zebrane i przejrzyste.. Teraz tylko czekac na milosnikow czystej jazdy
                  Zamieszczone przez Lukas
                  Pojeżdżę jeszcze tą Suprą trochę i zobaczymy . . . . powalczę, po cichu liczę na urwanie czegoś koło minuty, ale zobaczymy, jak coś to wrzucę czas
                  Ja liczylem na urwanie wiecej niz 16 sekund, tym bardziej ze pierwszy przejazd byl ze sporymi przygodami.. Powinno byc lepiej
                  maruda
                  A-spec 17,839 km

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

                    Dorzucam czas wykrecony na BMW M3 '04 [339BHP, 1570kg], ktore poszerzylo game autek "wyscigowcow"
                    38'39.774
                    maruda
                    A-spec 17,839 km

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

                      Zamieszczone przez Kauris
                      Dorzucam czas wykrecony na BMW M3 '04 [339BHP, 1570kg], ktore poszerzylo game autek "wyscigowcow"
                      38'39.774
                      Zakładam, że jedziemy na N1 ? I tutaj moje pytanie, czy mogę wykorzystać kombinację [Przód: N2 Tył: N1] ?

                      Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

                        Jezdzimy na N1 co hmm.. wyklucza kombinacje z N2.
                        maruda
                        A-spec 17,839 km

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

                          Trzecim autkiem w zestawieniu zostal RUF BTR '86 [370BHP 1180Kg]

                          I dwa moje czasy:
                          39'11.294
                          38'57.461
                          maruda
                          A-spec 17,839 km

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

                            Co prawda czasy z przed kilku dni, ale podam:
                            Supra:
                            40'51'293
                            M3:
                            39'48'331

                            Ps.Chwilowo nie mam chęci do dłuższego dystansu, więc czas RUF'a podam za jakiś czas :wink:

                            Pozdrawiam

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: "Wyscigowcy" (15 okrazen, opony N1, Stock, ~300BHP)

                              Rzeczywiście 15 kółek to trochę dużo. Jak przejadę to się wpiszę z wynikiem.

                              -------------------------------------------------------------

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X