Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak wrzucic fotki

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• Jak wrzucic fotki

A więc mam taki problem jestem początkujący więc pytam się was.Mam pen drive mam na nim zdjęcia a nie wiem jak je tu wrzucic więc prosiłbym o przedstawienie krok po kroku jak to zrobić będe bardzo wdzięczny

Pozdrawiam :wink: :wink:

Re: Jak wrzucic fotki

Po prostu podpinasz do USB pen drive i następnie wchodzisz na http://www.inmageshack.us albo http://www.fotosik.pl i je uploadujesz. Za każdym zdjęciem otrzymujesz link, którego zamieszczasz na forum.

Komentarz

Uzyj linka z kwadratowymi nawiasami [img] bo mozesz miec dwa linki zaproponowane po wrzuceniu fotki, zaleznie jaki serwer wybierzesz, czyli np:
      maruda
      A-spec 17,839 km

Komentarz

Moja Pomoc

Ja wrzucam w następujący sposób:
        1.Fotki wrzuć na Pen Drive'a, Mp3, itp.
        2.Skopiuj je na dysk Swojego komputera.
        3.Zarejestruj siÄ™ na http://www.fotosik.pl
        4.Gdy już się zalogujesz, znajdź w panelu na górze "Dodaj zdjęcia" i naciśnij.
        5.Wybierz ile zdjęc chcesz dodać (na darmowym koncie maksymalnie 10 naraz chyba, że kupiłeś konto PRO, wtedy możesz dodać aż 100 zdjęc w tym samym czasie).
        6.Kiedy już wrzucisz fotki na serwer Fotosika kliknij na "Zdjęcia" w panelu na górze.
        7.Szukasz zdjęcia które chcesz dodać.
        8.Po prawej stronie od miniaturki masz "Pobierz pozostałe kody" >>>> Klikasz na to
        9.Teraz skopiuj któryś z linków tabeli "Kody na forum dyskusyjne" >>> W zależności od tego czy chcesz wstawić miniaturkę czy pełen rozmiar kopiujesz odpowiednio podpisany link.

W ten sposób można wrzucić zdjęcia bez wstawiania tych - Gdyż aplikacja fotosika wykonuje to automatycznie, a Ty musisz tylko skopiować odpowiedni link :wink:

Mam nadzieję, że pomoże Ci to co napisałem powyżej

Pozdrawiam

Komentarz