Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemik...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problemik...

    Witam serdecznie wszystkich na forum!! Jestem tu nowy...Niewiedziałem gdzie umieścić ten temat więc wrzuciłem tutaj...Mam taki problem...Jadac w GT4 na singlu np. Subaru Impreza spec.C daje sie driftować itp...Ok fajnie. Zrobiłem sobie Subaru w karierze i lipa...gdy ciągne za reczny to koła sie jakby blokuja i trzeba poczekać żeby wrzucił bieg i nici z driftu...próbowałem też z manualna skrzynią ale to samo sie dzieje...Macie jakieś porady na to ? Z góry dzięki za odpowiedźi !! Pozdrawiam
    Sti...i wszystko jasne

  • #2
    A mruga Ci taki trójkącik po lewej stronie? Wg mnie nie masz wyłączonej elektroniki (TSC i ASM).

    Komentarz


    • #3
      niee. TCS itp sa powylanczane !! Chodzi mi o to że jak naciskam ręczny to auto sie jakby zatrzymuje bo skrzynia biegow sie na chwile blokuje.
      Sti...i wszystko jasne

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Thomaso
        niee. TCS itp sa powylanczane !! Chodzi mi o to że jak naciskam ręczny to auto sie jakby zatrzymuje bo skrzynia biegow sie na chwile blokuje.
        no niestety tak sie dzieje prawie z każdym samochodem w gt4 gdy wciskasz ręczny auto blokuje koła lecz nie dodaje odrazu gazu lecz zchodzi z obrotów do ok 2 tys obrotów i potem dopiero dodaje gazu, czasem zmienia bieg (w automacie) na nizszy ale to już za późno.

        Komentarz


        • #5
          aha rozumiem. Już poradziłem sobie...miałem poprostu włączone TCS i ASM w Karierze...na singlu łatwo to wyłączyć...A mam jeszcze takie jedno pytanko...Sa różne rodzaje samochodów chodzi mi o to FF, FR, 4WD i MR. I zastanawiam sie co jest co...FF-auta z napędem na przód, 4WD (wiadomo, na cztery koła) i zastanawiają mnie ostatnie dwie kategorie...MR i FR...bo zostały tylko samochody z napędem na tył...a wiec co jest MR a co FR ? Prosił bym o odpowiedź na to pytanie...Sory że o takie banalne rzeczy pytam ale jestem początkujący w GT4...Pozdrawiam
          Sti...i wszystko jasne

          Komentarz


          • #6
            FR-silnik z przodu naped na tyle
            MR- z nazwy by wynikało ze silnik na srodku ale na srodku zazwyczaj jest pan kierowca takze tu mamy silnik blizej srodka i naped na przod

            Komentarz


            • #7
              FR - układ klasyczny, silnik z przodu napęd na tył
              MR - silnik centralnie (przed tylną osią), napęd na tył.
              narancs alternativa

              Komentarz


              • #8
                aha rozumiem już ! Wielkie dzięki za pomoc. Jeszcze tylko takie małe pytanko do tego autka : http://granturismo4fr.free.fr/show_car. ... oiture=574

                Można je kupić w used cars tylko czy gdzieś można je wygrać ?
                Sti...i wszystko jasne

                Komentarz


                • #9
                  W liście aut do wygrania nie ma więc pozostaje useed cars

                  Komentarz


                  • #10
                    Used car (late 90's). Jest tam dosyć często, więc z łatwością powinieneś go trafić.
                    narancs alternativa

                    Komentarz


                    • #11
                      Moja perełka

                      Komentarz


                      • #12
                        właśnie niema ich często...są ale tylko te zykłe Tuereno 120 konne...;/ ale nic...postaram sie na nią trafic ;D
                        Sti...i wszystko jasne

                        Komentarz

                        PracujÄ™...
                        X