Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak zwalczyć nadsterowność?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jak zwalczyć nadsterowność?

    Mam big problem.Po 8h na motegi wygrałem piękną honde nsx prototype road car.Ale jest jedno ale.Auto jest strasznie nadterowne,Wie ktoś jak ustawić zawieszenie? HELP
    GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
    Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

  • #2
    Re: Jak zwalczyć nadsterowność?

    NSX nadsterowne - pierwsze słysze, ale:

    - balans hamulców - zmniejsz różnice między przodem a tyłe, żeby nie było aż tak bardzo na przód
    - pokombinuj ze stabilizatorem, nie pamiętam, zwiększ lub zmniejsz wartość, ale raczej zmniejsz

    Poza tym, ta NSX jest w serii czy już coś przytuningowałeś?

    Komentarz


    • #3
      Re: Jak zwalczyć nadsterowność?

      Stuningowane,turbo dodane

      PS to jest prototype LM road car i zachowuje się troche inaczej od zwykłego NSX
      GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
      Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

      Komentarz


      • #4
        Re: Jak zwalczyć nadsterowność?

        Zmniejszenie wartości stabilizatora na tylną oś powinno pomoc. Dodatkowo możesz zwiększyć downforce i prześwit tylko na tylną oś.

        Komentarz


        • #5
          Re: Jak zwalczyć nadsterowność?

          Może miększe opony ?
          Świerze zdjęcia gt4, polecam http://www.gthome.pl/forum/gt4-photo...c6405-105.html

          Komentarz


          • #6
            Re: Jak zwalczyć nadsterowność?

            Sprubuje zrobić to co thoorn napisał :wink:

            PS downforce jest na maxa
            GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
            Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

            Komentarz


            • #7
              Re: Jak zwalczyć nadsterowność?

              Chodzi o różnicę w przyczepności przedniej i tylnej osi. Jeśli zwiększysz przyczepność tylnej, a zmniejszysz przedniej, samochód będzie bardziej podsterowny.

              Do tego oczywiście dochodzi umiejętne posługiwanie się gazem i hamulcem. Samym ustawieniem nie sprawisz, że MR nagle będzie jeździł jak Impreza czy Lancer.

              Komentarz

              Pracuję...
              X