Proponuj opublikujcie najlepsze ustawienia do tych "lepszych" samochodów bo ja z tym mam najwiecej problemu w tej grze
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Ustawienia do poszczególnych aut
Zwiń
X
-
Subaru Impreza Sedan WRX STI ( GD, TYPE-II )'02
Po max tunningu. Będę pisał tylko to, co zmieniałem.
SUSPENSION
SPRING RATE: F 6,4 R 5,2
RIDE HEIGHT: 92 92
GEAR RATIOS (TRANSMISSION)
1st 2,622
2nd 1,699
3rd 1,512
4th 1,095
5th 0,836
6th 0,672
FINAL 3,234
AUTO SETTINGS 25
DOWNFORCE F 0 R 30
I teraz kilka małych wskazówek. A mianowicie na początku jeśli będziesz zmieniał coś w ustawieniach przy skrzyni biegów, to najpierw ustawiasz AUTO SETTINGS, a póżniej kombinujesz z poszczególnymi biegami. Na końcu FINAL. Jeśli zrobisz odwrotnie i na koniec ruszysz AUTO SETTINGS wszystko, co wcześniej ustawiłeś skasujesz ( no, ale może to już wiesz ). A teraz kilka takich moich rad jeślibyś ustawiał inne auta. Głównie chodzi o skrzynię. Zawieszenie, jak zawieszenie robisz tak, żeby podczas przyspieszania z samochodu nie robiła się motorówka. A wracając do tematu, ustawiając poszczególne biegi bierz pod uwagę, że na pierwszych trzech biegach samochód ma największego kopa i od nich zależy jak bedzie leciał na kolejnych. Najlepiej jest kiedy są możliwie długie (ale bez przesady, auto ma się rozpędzić ) , bo potem można skrócić następne, co z kolei przełoży się na ich większą moc. Bo jak wiadomo im dalej tym słabiej. Taka moja rada.
-
Lancia DELTA S4 (580HP) - Demon śniegu i szutru
Nitro-70
Brake Balance 6/24
Spring Rate 8.0/7.0
Ride Height 110/110
Shock Bound 6/6
Shock Rebound 9/9
Camber 0.0/0.0
Toe 0/0
Stabilisers 6/6
Skrzynia biegów:
Najpierw Final 3200,potem Autosetup 7 i nic więcej tu nie ruszać (chyba że ktoś się zna)
Driving Aids:
Oversteer 5
Understeer 10
TCS 6
DOWNFORCE 13/18
VCD 40
Pojechałem tak ustawioną Deltą Rally Chamonix na hardzie i sprawdziła się znakomicie,na odcinkach asfaltowych pokrytych śniegiem radzę trzymać ją na dwójce ze względu na słabą sterowność na tych partiach trasy,w zakręty wchodzić bokiem tak żeby tył uderzył w zewnętrzną bandę lub się po niej ślizgał,nie bać się łamania auta z jednego zakrętu w drugi mimo że przód w takich momentach jest odwrócony nie tam gdzie trzeba.Przy tym ustawieniu hamulców prawie nie trzeba korzystać z ręcznego wystarczy "kwadrat".Po kilku okrążeniach doszedłem do takiej wprawy że wogóle nie używałem hamulców,auto jechało jednym dłuuuugim driftem z zakrętu w zakręt non stop na 4 biegu,ale przy zjazdach ze wzniesień szybko się rozpędza i trzeba odpowiednio wcześnie je złamać lub hamować bo można zwyczajnie nie zdążyć i uderzyć przodem w skarpę.Na szutrze j.w. tylko do Tahiti Maze można zmniejszyć Autosetup na 5.Spróbujcie poszaleć tym autem a napewno przypadnie wam do gustu,wygracie nim wszystkie szutry i śniegi.Gram w GT już 15 lat
Komentarz
-
Re: Ustawienia do poszczegĂłlnych aut
Suzuki Escudo
Suspension
-Spring Rate: 17.5 / 17.0
-Ride Height: 100 / 125
-Bound: 7 / 7
-Rebound: 8 / 8
-Camber: 2.0 / 1.5
-Toe: 0 / -2
-Stabilizers: 4 / 3
LSD
>Front
-Initial: 5
-Acceleration: 5
-Deceleration: 5
>Rear
-Initial: 5
-Acceleration: 5
-Deceleration: 5
Downforce
Amount: 50 / 70
Driving Aids
-ASM Oversteer: 0
-ASM Understeer: 0
-TCS: 3
Brake Controller
-Brakes: 9 / 9
Transmission
Autoset 15.
VCD
30
Ballast
-Weight: 0
-Location:0
Komentarz
Komentarz