Tuning zawieszenia w GT4, pomimo tych samych parametrów, które można ustawiać co w GT3, jest trudniejszy. Po pierwsze zmienił się model fizyczny gry i nie wystarczy już zglebić i utwardzić żeby wszystko grało. No i są nierówne tory jak np. Nurburgring. Właśnie na ten tor najtrudniej jest ustawić twardość zawieszenia i wysokość, żeby nie sypać iskier. Ja jeżdżę podkręconym Evo VIII MR i na Nurbusiu wykręcam 7:05 min pomimo jednej wpadki. Z pomocą przychodzi mi firma TEIN - producent prawdziwego zawieszenia do wielu modeli samochodów. Ich strona to dla mnie skarbnica wiedzy o twardości i obniżeniu poszczególnych modeli, bowiem podają oni parametry zawieszeń w tych samych jednostkach co w GT4 - czyli twardość w kgf/mm i wysokość w milimetrach. Moje ustawienia dla Lancera Evo VIII MR to (po 3 stagowym odchudzeniu karoserii i kupnie zawieszenia ORG) >PRZÓD 12 kgf/mm obniżenie do 95, camber 4.0< >TYŁ 9 kgf/mm, obniżenie do 95, camber 2.0< Wypróbujcie i podajcie mi swój czas na Nurbusiu tym samochodem. PS: Reszta tuningu to po prostu wszystko na maxa i opony Qualify.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Prawdziwy tuning zawieszenia
Zwiń
X
-
SIEMA!!! JA WEDLUG WLASNYCH USTAWIEN WYKRECILEM 6.58s!!!! OCZYWISCIE BEZ PODTLENKU!!!! POZDRAWIAM!! tu: http://www.angelfire.com/tv2/schem/zobacz naszą wyprawę na Świnicę
-
Komentarz