Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prawdziwy tuning zawieszenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Prawdziwy tuning zawieszenia

    Tuning zawieszenia w GT4, pomimo tych samych parametrów, które można ustawiać co w GT3, jest trudniejszy. Po pierwsze zmienił się model fizyczny gry i nie wystarczy już zglebić i utwardzić żeby wszystko grało. No i są nierówne tory jak np. Nurburgring. Właśnie na ten tor najtrudniej jest ustawić twardość zawieszenia i wysokość, żeby nie sypać iskier. Ja jeżdżę podkręconym Evo VIII MR i na Nurbusiu wykręcam 7:05 min pomimo jednej wpadki. Z pomocą przychodzi mi firma TEIN - producent prawdziwego zawieszenia do wielu modeli samochodów. Ich strona to dla mnie skarbnica wiedzy o twardości i obniżeniu poszczególnych modeli, bowiem podają oni parametry zawieszeń w tych samych jednostkach co w GT4 - czyli twardość w kgf/mm i wysokość w milimetrach. Moje ustawienia dla Lancera Evo VIII MR to (po 3 stagowym odchudzeniu karoserii i kupnie zawieszenia ORG) >PRZÓD 12 kgf/mm obniżenie do 95, camber 4.0< >TYŁ 9 kgf/mm, obniżenie do 95, camber 2.0< Wypróbujcie i podajcie mi swój czas na Nurbusiu tym samochodem. PS: Reszta tuningu to po prostu wszystko na maxa i opony Qualify.

  • #2
    SIEMA!!! JA WEDLUG WLASNYCH USTAWIEN WYKRECILEM 6.58s!!!! OCZYWISCIE BEZ PODTLENKU!!!! POZDRAWIAM!! tu: http://www.angelfire.com/tv2/schem/
    zobacz naszą wyprawę na Świnicę

    Komentarz


    • #3
      Podalbys link dokładny tej strony
      zxl Audi RS4 - 8'836

      Komentarz


      • #4
        &lt;&gt;

        http://www.tein.com/ti/ti.html

        Komentarz


        • #5
          "SIEMA!!! JA WEDLUG WLASNYCH USTAWIEN WYKRECILEM 6.58s!!!! OCZYWISCIE BEZ PODTLENKU!!!!"


          Rowerem, czy samolotem?
          Complex string rulez
          GG - 11726632

          Komentarz


          • #6
            Rafał Matak dzięki za link, może sie przydać do mojej S2000. Szkoda że nie ma ustawień dla NSX

            Komentarz

            Pracuję...
            X