Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Honda NSX MR ustawienia-zwrotność

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Honda NSX MR ustawienia-zwrotność

    Witam niedawno zakupilem gran turismo 4, mam problem z wygraniem jednego wyscigu MR w wyscigach dla początkujacych, poruszam sie HONDĄ NSX i nurtuje mnie to że bardzo kiepsko coś skręca, jest mało zwrotna, nie tak jak w gt1 i 2 z tego co pamiętam Doradziłby ktoś może coś w tej kwesti? jaką część kupić, jakie ustawienia zastosować gdzie co wejsć aby lepiej skręcała i nie była taka oporna, ( jestem mocnym żółtodziobem w kwesti ustawień) Pozdrawiam

  • #2
    Re: Honda NSX MR ustawienia-zwrotność

    Witam

    Otóż jest kilka możliwości:
    - Opony (powinieneś zaopatrzyć się w lepsze ogumienie)
    - Struktury nadwozia (jeśli kupiłeś ją jako używany samochód, warto by było kupić sobie "Body Refresher Plan", sprawia on, że nasz samochód odzyskuje sztywność nadwozia, która na zakrętach jest niezbędna)
    - Wspomagacze jazdy (jeśli masz włączone któreś oprócz TCS'a auto może się dziwnie zachowywać w zakrętach)

    Innych możliwości osobiście nie widzę, bo Honda NSX niezależnie od modelu i wersji jest znakomitym samochodem :wink:

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Re: Honda NSX MR ustawienia-zwrotność

      Zamieszczone przez Lukas
      - Opony (powinieneś zaopatrzyć się w lepsze ogumienie)
      - Wspomagacze jazdy (jeśli masz włączone któreś oprócz TCS'a auto może się dziwnie zachowywać w zakrętach)
      - Na początku chyba dostaje się opony typu Sport, a one powinny wystarczyc...
      - Systemy sprawiają że auto dziwnie sie zachowuje w zakrętach? One właśnie pomagają...
      http://najalternatywniej.blogspot.com/
      keep calm & carry on
      digart - lastfm
      ---
      REGULAMIN FORUM ]

      Komentarz


      • #4
        Re: Honda NSX MR ustawienia-zwrotność

        Zamieszczone przez Witek Enzo
        - Systemy sprawiają że auto dziwnie sie zachowuje w zakrętach? One właśnie pomagają...
        Hmm, no nie wiem, ja próbowałem trochę z tym jeździć Nissanem 300ZX i muszę powiedzieć, że bez nich samochód jeździ normalniej :wink: Nie chodzi mi o TCS, tylko o te 2 pozostałe

        Pozdrawiam

        Komentarz


        • #5
          Re: Honda NSX MR ustawienia-zwrotność

          dzieki za pomoc dzisiaj akurat jakos udało mi się wymęczyć to zwycięstwo co do poleconych części- zwłaszcza Body Refresher Plan Meega drogie , tak oczywiscie ze mam uzywanego NSX'a i mam jeszcze jedno pytanie z innej dziedziny ktore zadam w innym dziale Pozdrawiam!

          Komentarz


          • #6
            Re: Honda NSX MR ustawienia-zwrotność

            Faktycznie jeśli chodzi o systemy ASM to są zbędne i auto zachowuje sie inaczej mniej naturalniej. Co innego TCS(ale tylko przy dużych mocach), AYC albo VCD.

            Komentarz

            Pracuję...
            X