Witam
Nie moge użyć opcji "szukaj" więc założyłem nowy wątek.
Ostatnio wróciłem do śmigana w GT4 i jeżdze teraz wyśigi w Hondzie tj. "Type-R meeting", jeżdze tam Civicem Type-R EK9 z zawieszeniem -3poziom, szperą, skrzynią, lekkim kołem zamachowym itp., silnik jest zrobiony z seryjnych 185KM na ok. 220-240KM w zależności od wyścigu.
I teraz chcialem dowiedziec się co nie co więcej o oponach w GT4...
jadąc tym Civicem na zwykłych oponach sportowych prowadzenie trzymanie w zakrętach w porównaniu do opon Racing np. medium jest bardzo słabe, natomiast te "zwykłe" sportowe wytrzymują cały wyścig (świecą sie na zielono) i dopiero pod sam koniec czuć że auto bardziej wynosi w zakręcie niz na początku wyścigu...a co do opon z serii "racing" zarówno soft jak medium jest coś nie tak albo tak musi być bo te opony padają po 2-3 okrążeniach gdzie zwykłe wytrzymują ich spokojnie 4, oczywiście na oponach "racing" auto prowadzi sie rewelacyjnie aż chce się jechać z tym ze 2 kółka i jest tragednia...Czy trzeba coś ustawiać zawieszenie pod te lepsze opony czy co ? czy one poprostu trzymają rewelacyjnie ale padają bardzo szybko ??
Wiem, że równie dobrze moge sobie wziaść NSX-R lekko mu zwiekszyc moc i pozamiatać wszystkie inne TypeRy w tym wyścigu ale nie o to chozi, lubie jechać konkurencyjne i chce zdobywać dużo pkt. za wyścigi.
Pzdr!
Nie moge użyć opcji "szukaj" więc założyłem nowy wątek.
Ostatnio wróciłem do śmigana w GT4 i jeżdze teraz wyśigi w Hondzie tj. "Type-R meeting", jeżdze tam Civicem Type-R EK9 z zawieszeniem -3poziom, szperą, skrzynią, lekkim kołem zamachowym itp., silnik jest zrobiony z seryjnych 185KM na ok. 220-240KM w zależności od wyścigu.
I teraz chcialem dowiedziec się co nie co więcej o oponach w GT4...
jadąc tym Civicem na zwykłych oponach sportowych prowadzenie trzymanie w zakrętach w porównaniu do opon Racing np. medium jest bardzo słabe, natomiast te "zwykłe" sportowe wytrzymują cały wyścig (świecą sie na zielono) i dopiero pod sam koniec czuć że auto bardziej wynosi w zakręcie niz na początku wyścigu...a co do opon z serii "racing" zarówno soft jak medium jest coś nie tak albo tak musi być bo te opony padają po 2-3 okrążeniach gdzie zwykłe wytrzymują ich spokojnie 4, oczywiście na oponach "racing" auto prowadzi sie rewelacyjnie aż chce się jechać z tym ze 2 kółka i jest tragednia...Czy trzeba coś ustawiać zawieszenie pod te lepsze opony czy co ? czy one poprostu trzymają rewelacyjnie ale padają bardzo szybko ??
Wiem, że równie dobrze moge sobie wziaść NSX-R lekko mu zwiekszyc moc i pozamiatać wszystkie inne TypeRy w tym wyścigu ale nie o to chozi, lubie jechać konkurencyjne i chce zdobywać dużo pkt. za wyścigi.
Pzdr!
Komentarz