jakby ktos mial ochote skorzystac z moich ustawien do roznych samochodow to piszcie. z mila checia sie z wami podziele. mam nadzieje ze tez cos wychacze od was.
Piczko, napisz maila na cammy@wp.pl , to poszukam
czegos do Nissan Fairlady Z Concept LM (turbo 4 level,
bo dla kazdego dopalu trzeba pewne duperele zmodyfikowac).
Ustawienia rzezbione ewidentnie pod manual.
Moze w auto tez sie sprawdzaja, ale nawet mnie to
nie interesowalo.
dokleje sie dotematu z 2 pytaniami: 1. co zrobic zeby (TVR Speed12 czy jakos tak,ten co ma wyjsciowo 811KM) zaczął normalnie skrecac, w koncu nie wazy 3 tony a takie sprawia wrazenie? 2.Jakie sa ogólne zasady ustawiania samochodu na Neurburgring, zeby tak nie latał po całej drodze?
gear
1 - 3.329
2 - 2.452
3 - 1.880
4 - 1.463
5 - 1.161
6 - 0.916
final - 3.090
auto - 14 (nie ruszane)
LSD
-/15
-/41
-/22
driving aids
7
8
3
turbo - 4
NOS - 30 (tylko asekuracyjnie)
tyre - qualify
do tego pletwy max i mozna testowac przyjemnosc jazdy (dla psychopatow )
Tor Nurburg
hamulce z wyczuciem (nie do konca)
redukcje stopniowo
skret ze sporym refleksem
pobocza neutralizowac (gazem, ale niekoniecznie go dodajac)
nitro tylko na dlugich prostych
zakrety - dolot na stopniowej redukcji / odlot na pelnej mocy
Ja również chęntnie skorzystam z waszych ustawień a mianowicie chodzi mi o Jaguara XJR-9 Race Car 1988, chodzi o najlepsze ustawienia, ale ustawienie jak najwyższej prędkości maksymalnej, bowiem na przyśpieszeniu mi nie zależy w tym momencie
Komentarz