Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"Złoty środek" na perfomance tunig

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • "ZÅ‚oty Å›rodek" na perfomance tunig

    Jestem tu nowy . Zamiast gotowych konfiguracji chciałbym poznać Wasz, od Weteranów, sekret na idealne dopasowanie konfiguracji wozu do warunków, toru, gum i własnego stylu jazdy.

    PS Jak wg Was: grać na padzie bezprzewodowym czy na kierownicy

    Jeszcze jedno pytanie: czy konfiguracje do wozów zamieszczone na
    http://www.gtplanet.net/guides/index.ph ... r_Settings
    odpowiadają restrykcyjnym normom użytkowników forum
    Życie się zaczyna po 300 km/h

  • #2
    Na kierownicy.
    http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
    GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
    GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
    GranTurismo 5 99%
    GranTurismo 6 100%

    Komentarz


    • #3
      A ja gram na padzie

      No cóż ze mnie taki weteran nie jest, ale ja nie zmieniam wogóle ustawień.
      http://najalternatywniej.blogspot.com/
      keep calm & carry on
      digart - lastfm
      ---
      REGULAMIN FORUM ]

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Witek Enzo
        ja nie zmieniam wogóle ustawień.
        Ja też nigdy nie zmieniam (gt1 i gt2).
        http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
        GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
        GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
        GranTurismo 5 99%
        GranTurismo 6 100%

        Komentarz


        • #5
          sekret na idealne dopasowanie konfiguracji wozu
          Ciężko odpowiedzieć... Metoda prób i błędów, i sam dojdziesz do tego jak co ustawiać.

          PS Jak wg Was: grać na padzie bezprzewodowym czy na kierownicy
          Jak Ci lepiej. Przecież na to nie może być reguły...

          /edit/ na kierownicy jest większa frajda z jazdy

          Komentarz


          • #6
            No spoko ja już mniej więcej zaczaiłem bazę gearbox juz przede mną nie ma szans a zawieszenie jeszcze jest w fazie testów. No jak ustawiłem sobie Nissana Motula wg siebie to szedł na endurance w El Capitan (ale zawieszenie było za twarde bo strząpało ) No teraz mam Toyotę Minoltę. Nice ride
            Życie się zaczyna po 300 km/h

            Komentarz


            • #7
              minolta wymiata ale nie ma co z duzo przy niej grzebac
              (chyba zy chcemy bic rekord predkosci, a to jest najlepiej robic w extreme hall, ja osobiscie mialem 548 ale czytalem na forum ze ktos mial 550 :/ nie dalo rady)

              pozdro

              Komentarz

              PracujÄ™...
              X