Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Techniczne miejsca na torach w GT 4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Techniczne miejsca na torach w GT 4

    Witam,
    Celem tego tematu jest wypisywanie technicznych miejsc na torach wyścigowych oraz techniki ich pokonywania w drifcie.
    Zapraszam do podzielenia się z nami drifterami swoimi ulubionymi miejscami do doskonalenia techniki dorifto.
    Członek Drift Xtreme

  • #2
    ja lubie jeździć w clubman stage route 5 dla mnie straska bomba szczególnie 3 miejsca ten długi zakręt i dwa zakręty przed tą prostą są strasznie wąsknie i nie łatwo w nich zrobic porządnego drifta

    Komentarz


    • #3
      siema widze perwszego tak długo oczekiwanego klienta.Moją uwage przykuł ten długi zakręt zaraz po prostej startowej na torze Infineon Raceway który bądz co bądz przywodzi mi na myśl pierwszy zakręt po prostej przy widowni na torze Ebisu w Japonii(czyżby jakaś aluzja) :wink: .Nie jest to moze imponujący zakręt ale bardzo wymagający a gwarantuje pokonanie go bokiem na całej odległości sprawia dużą frajde.peace i czekam na dalsze wpisy(czyzbyście bali sie konkurencji że niechcecie podzielic się własnymi spostrzeżeniami?)
      Członek Drift Xtreme

      Komentarz


      • #4
        Maciek testowałem ostatnio ten tor i jest bardzo fajny,jakim autem?Jesli ktoś jest ciekaw zapraszam do wpisu w tym temacie jakoby chetnych malo
        Członek Drift Xtreme

        Komentarz


        • #5
          kolejnym fajnym technicznym miejscem jesli można tak powiedzieć jest cały tor autumn ring mini.Przerzucanie masy auta z zakrętu w zakret i przejechanie całego toru w drifcie bez łapania trakcji to jest to.Osobiście polecam to miejsce, do nauki może byc nie jest najgorsze-oczywiscie na początku wchodzenie i wychodzenie z pojedynczych zakretów.Fajny tez jest Autumn Ring można go niemal całego przeleciec bokiem.
          Członek Drift Xtreme

          Komentarz


          • #6
            Dla mnie torem numer 1 jest TSUKUBA ciezki i techniczny przy drifcie ale jak sie troche opanuje to daje cholernie duzo starysfakcji jest na nim sporo dobrych zakretow - hairpiny ktora sa cholernie ciezkie do pokonania dlugim jednym i szybkim driftem, jest zakret Dunlopa (ten pod opona) niby prosty ale wiele radosci i slicznych bokow przechodzacych w drugi dlugi drift a potem znow hairpin - ta kombinacja jest naprawde wymagajaca....no i zakret przed prosta startowa - cud miod orzeszki ostatnio latam na tym torze Nissan'anem Skyline HT 2000 RS-X TurboC '84 - miodzio fura, cos jak AE86 - technicznie mozna pojechac na maxa

            Komentarz


            • #7
              Tsukuba też jest fajna ale żadko na niej jezdze niewiem czemu...apropos zakrętu pod oponą to zdradliwy jest bo wydaje się że jak pisałeś niewyglada porażajaco ale zdarz sie tak ze czesto wylatujesz z niego po zewnetrznej-takie moje odczucia.Jeżdze teraz na Midfieldzie też bardzo fajny ale 2 pierwsze zakęty i ta kolejna bardzo ciasna sekcja po nich są dośc wymagające trza szybciej wejśc by z nich niewyleciec.Ile masz koni w tym Skyline????????
              Członek Drift Xtreme

              Komentarz


              • #8
                nawet nie pamietam ile bo mam ze trzy rozne wersje zrobione w garazu z tego co pamietam to niema 300 koni....z rownie fajnych torow do latania bokami to jeszcze zajebisty jest autum ring jak pisales oraz deep forest i el capitan....el capitan przelecialem sobie wczoraj z nudow 66 okrazen w 2h z malym hakiem - Skylinem V-spec z '99 lekko zrobionym - tak ze za wyscig mialem 130 pkt...

                Komentarz


                • #9
                  Ja w corolli mam narazie aż 180ps, s14-250 a w reszcie to tak do 300ps w lexusie gs 300 mam 360 i w soarerze tez coś koło 300ps ale aut nieodchudzam z reguły hachi kupiłem dawno wiec jest odchudzona 180ps traktuje jako przedbiegi bo chce nią tanczyc na torze mając tylko 140ps
                  peace
                  Członek Drift Xtreme

                  Komentarz


                  • #10
                    no ja mam podobnie porobione fury - generalnie do driftu max to jest dla mnie wlasnie kolo 300 koni - w zupelnosci wystarczy zeby bylo fajnie...jest jedna drift fura ktora w serii juz lata cudownymi bokami mazda mx-5 moja ma teraz 146 HP i jest najlatwiesza bryczka do driftu jak dla mnie AE86 mam zrobiona na 158 HP i to juz w zupelnosci wystarczy zeby fajnie latac...najmocniejszy do driftu chyba w tej chwili u mnie to NISMO 270R - 304 HP - s14 to sa cudwone bryczki wlasnie pracuje sobie nad Skylinem V-spec '99 - probuje zmusic go do latania bokami, ale narazie ustawilem go tylko pod szybkie poslizgi - ach te 4 pedy hehe

                    Komentarz


                    • #11
                      ja dryftuje na Nurburgringu...Wiem...to nie tor do driftu w ogóle sie nie nadaje ale ja sie tam nauczyłem..i tam testuje swoje gabloty.
                      NO VTEC-NO FUN

                      Komentarz


                      • #12
                        czemu fajny tor ja na nim bawiłem sie w touge z moim cieniem Amuse S2000 R1 aka Touge Monster, a driftowac tez sie zdarzalo ogólnie fajny tor
                        Członek Drift Xtreme

                        Komentarz


                        • #13
                          Heh dziękuje że komuś sie podoba ten tor (oczywiście do dryftu). Przecież to najlepszy tor (moim zdaniem) w GT4 do wyciskania pełnej mocy z samohodów.Do driftu troche za wąski i wyboisty ale ja tam go lubie . Hehe fajnie że sie bawisz tam w Touge.Przybomina Best Motoring i ściganie sie po lasach .Ja z golegą zawsze na dwóch na podzielonym ekranie jeździmy na nim,raz sie ścigamy,raz dryftujemy a raz robimy lans tzn. jedziemy tak specjalnie wolno i co jakichś czas wyprzedzamy sie.Robimy tak jak w realnym świecie.Szkoda tylko że ruchu nie ma tak jak powinno być.Widzieliście zapewne filmik Top Gear kiedy to Clarckson swoim Jaguarem Dieslem przemierzał Nurburgring z Sabiną Schmidt czy jak to sie tam pisze.Właśnie wtedy był tam duży ruch.I to by było fajne jak by było np. w GT5.

                          pzdr. advan
                          NO VTEC-NO FUN

                          Komentarz


                          • #14
                            Super tor do driftu to Tokyo. Zakręty 90 stopni to jest to! Replay tez niczego sobie
                            NO VTEC-NO FUN

                            Komentarz


                            • #15
                              niejeżdze ale może zaczne
                              Członek Drift Xtreme

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X