A ja wsiadłem na Mazdę RX-7 i na razie jestem z niej bardzo zadowolony. Tylko stosuje inny wariant opon: Przód - N3, tył - N1 Tylko czasami jak wychodzę z zakrętu i prostuję (próbuję) auto to ono mi w drugą stronę odbija. Ma ktoś na to jakąś radę??? Błędy kierowcy (mnie), czy ustawienia samochodu????
panie "kanapka" nie koniecznie z tymi oponami sie baw... próbuj dociążenie tylnego spojlera podnieść (jeśli go masz)
ja w swoim HKS Genki mam w zawieszeniu pogrzebane tylne nachylenie spróbuj gdzieś ok 5,5stopnia dać... stabilizatory na 1...
Hamulce 3/1
Spoiler 13/13
Opony R4/R3 (Racing Soft/Racing Medium)
Skrzynia NIC po za Auto Setup 11
Tuning... 3stage z wagi kupić i klatke... turbo 3stage... skrzynie full custom i zawiechy full custom
auto będzie prowadzić sie troche ociężale... w zakręty będzie wchodzić bez "slajdów"...
przed zakrętem zwolnić... i przegazować... jeżdże na AT więc nie wiem jak jest na ręcznej...
dalej... auto powinno powoli wchodzić w poślizg... początkowo na pół gazu... póżniej znowu przegazować i trzymać...
w razie prostowania auta lekko ręczny... na wyjściu z zakrętu odbić... w razie czego pomóc sobie hamulcem nożnym (dla tego z tyłu jest 1 żeby bączka nie walnąć czasem... osłabiony hamulec nie blokuje kół)
mi drifty na midfield wychodzą całkiem całkiem... na trial moutain poezja... jak zdobęde aparat porządny to nakręce repa
g(oO)gle to Twój przyjaciel...
---------------------------------
Najdłuższy Drift? Midfield (Gt4) 2 zakręty przy pierwszym moście... (chain drift)
Witam all. Jestem tu nowym swiezo upieczonym drifterem, driftuje dopiero ok.5h. Moim autem do driftu jest Mazda RX-7. Niedludo wkleje pare filmow i foto mojego samochodu, i ocenicie czy nadaje sie na driftera
Dla początkujących polecam caterhama. Bardzo łatwo go opanować. (jest to auto brytyjskie) .Mam caterhama i uważam,że jest świetny. Jeżdżę też HKS silvią.
Komentarz