RUF CTR2 '96
Dane Techniczne:
Typ: Boxer 6 : SOCH
Pojemność: 3600ccm
Moc: 520PS/ 5800U/min
Moment obrotowy: 685,01NM/4800U/min
Nadwozie:
Kolory:
Wymiary: 4290x1735x1275 (m)
Waga: 1380kg
Podwozie:
Napęd: 4x4
Umiejscowienie silnika: Za tylnÄ… osiÄ…
CENA: 297,110 Cr
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 3600ccm
Moc/najwyższe obroty: 899PS/5800U/min
Moment obrotowy: 1053,11NM/4800U/min
Nadwozie:
Waga: 1173kg
Koszt tuningu: 170,900 Cr (możliwość kupienia klatki bezpieczeństwa- 30,000 i usztywnienia karoseri- 50,000)
Opis:
(zachowanie auta, podsterowność,nadsterowność, drift, mieszanie kół, sterowanie itd)
Auto zachowuje sie przyzwoicie. Podsterowność pojawia sie często w nim, lecz niekiedy mamy nadsterowność co daje nam nawet efektowne drifty. Autko miesza przy włączonych systemach na pierwszych dwóch biegach. Przy wyłączonych miesza do biegu trzeciego lecz auto jest wtedy trudne do prowadzenia i bardzo podsterowne.
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / ~3,5s / ~3s
0-200km/h: / ~9s / ~6s
0-300km/h: / ~19s / ~11s
0-400km/h:/--------- / ~21s
MAX speed: / 378km/h / 454km/h
Czas:
400m: /0:10:978 / 0:09:835
1000m: /0:19:507 / 0:16:552
Midfield Raceway:/ 1:10:509 / 1:07:141
Słówko o marce:
Jest to firma tuningowa Ruf która od wielu lat specjalizuje się w modyfikacjach samochodów marki Porsche. Prawdopodobnie każdy, kto przynajmniej trochę interesuje się samochodami sportowymi, słyszał kiedyś o legendarnym tuningu Porsche 911 Turbo, sprzedawanym pod nazwą Ruf CTR Yellow Bird.
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Słówko testera na temat tego modelu:
Ja osobiści ubóstwiam tą marke. Jest ona dopracowaniem jakże już wspaniałej techniki Porsche.
Foty umieszczę później
Dane Techniczne:
Typ: Boxer 6 : SOCH
Pojemność: 3600ccm
Moc: 520PS/ 5800U/min
Moment obrotowy: 685,01NM/4800U/min
Nadwozie:
Kolory:
Wymiary: 4290x1735x1275 (m)
Waga: 1380kg
Podwozie:
Napęd: 4x4
Umiejscowienie silnika: Za tylnÄ… osiÄ…
CENA: 297,110 Cr
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 3600ccm
Moc/najwyższe obroty: 899PS/5800U/min
Moment obrotowy: 1053,11NM/4800U/min
Nadwozie:
Waga: 1173kg
Koszt tuningu: 170,900 Cr (możliwość kupienia klatki bezpieczeństwa- 30,000 i usztywnienia karoseri- 50,000)
Opis:
(zachowanie auta, podsterowność,nadsterowność, drift, mieszanie kół, sterowanie itd)
Auto zachowuje sie przyzwoicie. Podsterowność pojawia sie często w nim, lecz niekiedy mamy nadsterowność co daje nam nawet efektowne drifty. Autko miesza przy włączonych systemach na pierwszych dwóch biegach. Przy wyłączonych miesza do biegu trzeciego lecz auto jest wtedy trudne do prowadzenia i bardzo podsterowne.
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / ~3,5s / ~3s
0-200km/h: / ~9s / ~6s
0-300km/h: / ~19s / ~11s
0-400km/h:/--------- / ~21s
MAX speed: / 378km/h / 454km/h
Czas:
400m: /0:10:978 / 0:09:835
1000m: /0:19:507 / 0:16:552
Midfield Raceway:/ 1:10:509 / 1:07:141
Słówko o marce:
Jest to firma tuningowa Ruf która od wielu lat specjalizuje się w modyfikacjach samochodów marki Porsche. Prawdopodobnie każdy, kto przynajmniej trochę interesuje się samochodami sportowymi, słyszał kiedyś o legendarnym tuningu Porsche 911 Turbo, sprzedawanym pod nazwą Ruf CTR Yellow Bird.
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Słówko testera na temat tego modelu:
Ja osobiści ubóstwiam tą marke. Jest ona dopracowaniem jakże już wspaniałej techniki Porsche.
Foty umieszczę później
Komentarz