Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test]RUF CTR2 '96

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test]RUF CTR2 '96

    RUF CTR2 '96

    Dane Techniczne:
    Typ: Boxer 6 : SOCH
    Pojemność: 3600ccm
    Moc: 520PS/ 5800U/min
    Moment obrotowy: 685,01NM/4800U/min

    Nadwozie:
    Kolory:
    Wymiary: 4290x1735x1275 (m)
    Waga: 1380kg

    Podwozie:
    Napęd: 4x4
    Umiejscowienie silnika: Za tylnÄ… osiÄ…

    CENA: 297,110 Cr

    PO TUNINGU:

    Silnik:
    Pojemność: 3600ccm
    Moc/najwyższe obroty: 899PS/5800U/min
    Moment obrotowy: 1053,11NM/4800U/min

    Nadwozie:
    Waga: 1173kg

    Koszt tuningu: 170,900 Cr (możliwość kupienia klatki bezpieczeństwa- 30,000 i usztywnienia karoseri- 50,000)

    Opis:
    (zachowanie auta, podsterowność,nadsterowność, drift, mieszanie kół, sterowanie itd)
    Auto zachowuje sie przyzwoicie. Podsterowność pojawia sie często w nim, lecz niekiedy mamy nadsterowność co daje nam nawet efektowne drifty. Autko miesza przy włączonych systemach na pierwszych dwóch biegach. Przy wyłączonych miesza do biegu trzeciego lecz auto jest wtedy trudne do prowadzenia i bardzo podsterowne.

    (MIEJSCE NA ZDJĘCIA)

    Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
    0-100km/h: / ~3,5s / ~3s
    0-200km/h: / ~9s / ~6s
    0-300km/h: / ~19s / ~11s
    0-400km/h:/--------- / ~21s
    MAX speed: / 378km/h / 454km/h

    Czas:
    400m: /0:10:978 / 0:09:835
    1000m: /0:19:507 / 0:16:552
    Midfield Raceway:/ 1:10:509 / 1:07:141

    Słówko o marce:
    Jest to firma tuningowa Ruf która od wielu lat specjalizuje się w modyfikacjach samochodów marki Porsche. Prawdopodobnie każdy, kto przynajmniej trochę interesuje się samochodami sportowymi, słyszał kiedyś o legendarnym tuningu Porsche 911 Turbo, sprzedawanym pod nazwą Ruf CTR Yellow Bird.

    (MIEJSCE NA ZDJĘCIA)

    Słówko testera na temat tego modelu:
    Ja osobiści ubóstwiam tą marke. Jest ona dopracowaniem jakże już wspaniałej techniki Porsche.
    Foty umieszczę później
    Prosto jest zbyt prosto

  • #2
    odpowiedz:

    Do: igi
    ja rowniez lubie Porsche, ale slyszalem, ze nowe modele to juz nie to samo..

    Odchodzac od tematu:
    Podobal mi sie Need for Speed: Porsche, ale to juz historia, ktora czasem poruszam..
    Brakuje starszych modeli Porsche w Gran Turismo 4, jak stare dobre 911-stki RS, ale coz..

    wlasnie:
    wyjasnij mi ktos dlaczego w GT4 jest RUF a nie Porsche..?

    Komentarz


    • #3
      nie uzyskali licencji od porshe ale znalezli jakiegos tiunera tej marki i wykupili od niego czy jakos tak ale nie dam se reki obciac

      Komentarz


      • #4
        Porsche nie dało licencji Enthusii, Forzie i GT, ale NFS już ją dostało. Głupi ma zawsze szczęście (lub gruby portfel)
        RUF nie jest jakimśtam tunerem, zajmuje się samochodami już prawie 70 lat, a samymi Porsche już od ponad 30
        narancs alternativa

        Komentarz


        • #5
          hehe no ale je podkreca asie..

          Komentarz


          • #6
            Pytanko:
            Podsterowność pojawia sie często w nim
            Gdzie?!

            Przy napędzie i silniku z tyłu jest to wręcz niemożliwe...
            On jest potwornie nadsterowny.

            Komentarz


            • #7
              Re: [Auto-Test]RUF CTR2 '96

              PP89 a ty na jakich oponach jezdziles tym samochodem?
              Moze na wyscigowych da sie tym jakos jechac, ale na Normal/Economy ten samochod po prostu nie ma zamiaru skrecac. Jest ma-sa-kry-cznie podsterowny. Nawet delikatne dodanie gazu w zakrecie znaczaco wynosi przod i nie ma zadnej mozliwosci by rzucic tylem.. Nadsterowny jest bez gazu, ale bardzo szybko mozna wyrownac (bo po dodaniu gazu przod momentalnie ucieka na zewnatrz zakretu). Problem w tym ze zdjecie gazu w zakrecie nie powoduje uslizgu i nie ma sposobu by zaciesnic. Na "szybszych" oponach jest lepiej.. nadsterownosc pojawia sie tam gdzie powinna a podsterowny jest prawie niezauwazalnie.

              Oczywiscie Normal/Economy niekoniecznie pasuja do tego samochodu, ale sporo jezdze na normalach i mam porownanie, daltego takie opony wzialem by sprawdzic ta jego podsterownosc. Jezdzac nim mialem wrazenie ze to przynajmniej wazy 2,5 tony.. Czasy na suzuce porownywalne ze slabszymi o 200KM BMW M3, Supra. Aha.. i nie mialem okazji poczuc ZADNEJ nadsterownosci. Ciagle tylko pchal przodem. Karykatura samochodu jednym slowem (na Normal/Economy). Tak diametralna zmiana charakterystyki samochdu po zmianie tylko opon, nienajlepiej swiadczy o grze..

              A gdyby ktos pytal - tak, widzialem date ostatniego posta
              maruda
              A-spec 17,839 km

              Komentarz


              • #8
                Re: [Auto-Test]RUF CTR2 '96

                W GT4 (a także PGR4 i innych) nie ma Porsche, bo w tym czasie NFS miał "całkowitą" licencję na tę markę bodajże, tzn. że w żadnej innej grze oprócz NFS'ów Porsche pojawić się nie mogło. Taka sytuacja jest np. w The Getaway - zamiast Mercedesa mamy tam Brabusa (tuner Merców, jak by ktoś nie wiedział), bo firma nie mogła dostać licencji na Merce.

                Komentarz


                • #9
                  Re: [Auto-Test]RUF CTR2 '96

                  Zamieszczone przez BelegU$
                  W GT4 (a także PGR4 i innych) nie ma Porsche, bo w tym czasie NFS miał "całkowitą" licencję na tę markę bodajże, tzn. że w żadnej innej grze oprócz NFS'ów Porsche pojawić się nie mogło. Taka sytuacja jest np. w The Getaway - zamiast Mercedesa mamy tam Brabusa (tuner Merców, jak by ktoś nie wiedział), bo firma nie mogła dostać licencji na Merce.
                  Nie wiadomo czy nie mogła, czy po prostu ta licencja Brabusa była tańsza. Bo wątpię żeby Koncerny podpiswały umow tylko na wyłącznośc z producentami gier. Jest to nieopłacalne. Ale z czasem będzie możliwe że to producenci aut będą płacili Polyphony za to że ich samochody będą w grze, bo będzie to reklama(i to jaka!), wirtualny salon samochodowy, gdzie będzie można zobaczyc wnętrze, posłuchac dźwięk silnika, i przeglądac paletę dostępnych kolorów. Tak mi się przynajmniej wydaje. SFOT :wink:

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: [Auto-Test]RUF CTR2 '96

                    Zamieszczone przez kyjgel
                    Zamieszczone przez BelegU$
                    W GT4 (a także PGR4 i innych) nie ma Porsche, bo w tym czasie NFS miał "całkowitą" licencję na tę markę bodajże, tzn. że w żadnej innej grze oprócz NFS'ów Porsche pojawić się nie mogło. Taka sytuacja jest np. w The Getaway - zamiast Mercedesa mamy tam Brabusa (tuner Merców, jak by ktoś nie wiedział), bo firma nie mogła dostać licencji na Merce.
                    Nie wiadomo czy nie mogła, czy po prostu ta licencja Brabusa była tańsza. Bo wątpię żeby Koncerny podpiswały umow tylko na wyłącznośc z producentami gier. Jest to nieopłacalne. Ale z czasem będzie możliwe że to producenci aut będą płacili Polyphony za to że ich samochody będą w grze, bo będzie to reklama(i to jaka!), wirtualny salon samochodowy, gdzie będzie można zobaczyc wnętrze, posłuchac dźwięk silnika, i przeglądac paletę dostępnych kolorów. Tak mi się przynajmniej wydaje. SFOT :wink:
                    Wybacz, chyba masz rację Musiałem coś pokręcić bo informacja siedziała w mojej głowie od bardzo dawna

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: [Auto-Test]RUF CTR2 '96

                      Aha.. i nie mialem okazji poczuc ZADNEJ nadsterownosci. Ciagle tylko pchal przodem
                      Hmm... Okey, w takim razie jeszcze raz sobie nim pojeżdże, bo bez podstaw sie kłócił nie będe :wink:

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: [Auto-Test]RUF CTR2 '96

                        Na oponach typu N1 samochód jest bardzo podsterowny, ale wymuszając nadsterowność poprzez "bujnięcie" daje się lekkimi slajdami pokonywać zakręty :wink: Na oponach Przód/Tył: N2/N1 - Samochód jest cudowny ! Jakiś czas temu testowałem go na Północnej Pętli, i muszę przyznać, że jak na tak kiepski rozkład masy, samochód jest znakomity ! Nie jeździłem na lepszych oponach, ale myślę że na ogumieniu sportowym, będzie wykazywał tendencję do wychodzenia przodem.....

                        No i jak to RUF - Samochód morderczy w prowadzeniu, podczas szybkiego okrążenia Nurburgringu...

                        Pozdrawiam

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: [Auto-Test]RUF CTR2 '96

                          No i jestem po paru okrążeniach na oponach Economy.
                          Nadal upieram się przy swoim zdaniu. Jedyną podsterowność zauważyłem w dwóch przypadkach:
                          1. Gdy za szybko wjechałem w zakręt,
                          2. Gdy opóźniłem hamowanie do maximum i tuż przed zamiarem skrętu miałem hamulec wciśnięty do końca. Kiedy go wypuściłem pociągło przód.

                          Poza tym na 10 zakretów w 8 musiałem kontrować przy wychodzeniu, bo mi tył uciekał. Nawet na lekkich łukach przy duzej prędkości auto wpada w poślizg.
                          Ja nie widze tu podsterowności.

                          Komentarz

                          PracujÄ™...
                          X