Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Toyota Minolta...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Toyota Minolta...

    Witam...
    Mam takie pytanko... Jak ustawić ten samochód by mniej ździerał opony? Oczywiście gumy założone to Przód RH, tył RSH
    Aktualnie używam dwóch ustawień...:
    1. http://www.gtplanet.net/forum/showpost. ... stcount=17 - te mi bardzo szybko niszczÄ… opony...
    2. http://www.gtplanet.net/forum/showpost. ... stcount=20 - te troskę wolniej ale nadal bardzo szybko (na Super Speedway co 22 okrążenie do PITu... Masakra... Dla porównania Mercedes-Benz AMG CLK-GTR Race Car '98 do PITu zjeżdżał co 34 kółka... Ale inne samochody zjeżdzały co 41 i więcej [ile one miały paliwa ])
    Choć teraz po przejechaniu wyścigu Infineon World Sport Car Trophy zjeżdżałem co 15 okrążeń a konkurencja już częściej (najgroźniejszy rywal, Mazda 787B co 14 okrążeń, a inne auta częściej [wszyscy przejechali ok. 115 okrążeń, dwa ostatnie samochody 113])

    Więc co mogę zrobić w Settings by auto mniej zużywało opony? Lub jakieś może gotowe ustawienia, na których samochód jedzie szybko i w miare oszczędza opony...

    PS: Na b-spec ustawiam 3 lub 4... Ale to i tak za bardzo nie pomaga...
    PS2: Czy to normalne, że auto po enduransie traci ze trzy do dziesięcu koni? Oczywiście zmieniam olej...
    PS3: Czy "[Body Rigidity Refresher Plan] - przywraca nominalna sztywnosc nadwozia w samochodach z duzym przebiegiem - (poprawia wlasciwosci jezdne)" poprawia coś więcej? Czy opłaca sie to kupować?
    PS4: Te Toyote można jeszcze "odratować"? Tzn. by miała normalną ilość HP? Dodam, że ma przebieg 2475,2 km... Czy wygrać nową?
    PS5: Jaki przebieg mają Race Cary z używanych aut (te co są co 100 tygodni gry)?

    No rozpisałem się xD

  • #2
    Re: Toyota Minolta...

    Bo jeździsz zbyt agresywnie i nie oszczędzasz opon. Po drugie dajesz pewnie cały czas gaz w opór i koła kręcą się w miejscu daj kontrole trakcji powiedzmy na 5i już odczujesz różnice rozdupcaniu się opon. Ja na RM miałem zjazd co 10kółek na RSH miałem chyba co 15. A i daj tyłek bardziej miękki ale nie za bardzo no i sztywny stabiliser wtedy buda nie będzie bujała strasznie(chociaż z drugiej strony przy tak niskim samochodzie jego sztywność może zwalić ustawienie), a tylne opony nie będą tracić przyczepności przy większych prędkościach (tył samochodu przy sztwynym zawiasie skacze) i to też jest kolejna przyczyna zużycia opon. Polecam temat ABC Tuningu tam masz opisane jaki suwaczek jak działa itp.

    Komentarz


    • #3
      Re: Toyota Minolta...

      Endurance jeżdże na B-spec... Napisałem, że ustawiam 3 lub 4... Co do kręcących sie kół w miejscu - przy moich ustawieniach to zjawisko nie występuje A kontrole mam ustawioną na 0 w pierwszych ustawieniach (te co bardziej ździerają opony) oraz 7 (w tych co mniej to robią...) Co do tego oszczędzania... Czytałem, że B-Spec je mniej niszczy... No a informacje podane w pierwszym poście były właśnie oparte na danych z takiej jazdy...

      Komentarz


      • #4
        Re: Toyota Minolta...

        Kontrola trakcji powinna być ustawiona tak

        Przód-5
        Tył-5
        TCS(chyba tak)-10

        Komentarz


        • #5
          Re: Toyota Minolta...

          Zamieszczone przez Kamil210
          Kontrola trakcji powinna być ustawiona tak

          Przód-5
          Tył-5
          TCS(chyba tak)-10
          Kontroli trakcji powinno nie być. :wink:

          Komentarz


          • #6
            Re: Toyota Minolta...

            a gdzie to sie ustawia bo nie wiem za bardzo?????????????????????????/

            Komentarz


            • #7
              Re: Toyota Minolta...

              przed wyścigiem, klikasz bodajże "Settings"
              ASUS Maximus II Formula l Gainward Radeon HD4850 GoldenSample l Pentium Dual Core E5200@3.14Ghz l OCZ 4GB 1066Mhz CL5 Heatpipe l Creative 5.1 + SupremeFX X-Fi l Plextor-PX820SA l iiyama prolite jakaśtam l PlayStation 2

              Komentarz


              • #8
                Re: Toyota Minolta...

                Witam wszystkich ! to mój pierwszy post...
                a właśnie przez złe zrozumienie tego tematu zużywania opon przez przypadek odkryłem że...
                przyczyna siedzi w LSD i akceleracja na 5 deceleracja na 20-50 i moment poczÄ…tkowy na 10 i jest git...
                a kontrola trakcji jest mocno nastawiona.... i właśnie musi być na max podciągnięta bo inaczej auto miota się jak wściekłe... do tego stabilizator w autach takich jak peugeot 905 ustawiam na 1 i auto jest wstanie przejechać dużą liczbę okrążeń na RM lub RS

                pozdrawiam !

                Komentarz


                • #9
                  Re: Toyota Minolta...

                  A powiedzcie czy to jest realne, żeby to auto rozwijało prędkość nawet 600 km/h?
                  Mój kanał YT: http://www.youtube.com/user/Marki432?feature=mhee

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Toyota Minolta...

                    W sensie ,że na żywo ? Po odpowiednich przygotowaniach samochody osiągały prędkości 600 km/h a nawet więcej. Ale to są już silniki odrzutowe, a w grze da się tak zrobić. :wink:

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Toyota Minolta...

                      cześć
                      kiedyś minolta byłą moim wybawicielem,az do czasu ostatniego wyscigu w profesional events. nie mogłem tego przejechać bo auto paliło gume jak cholera. az dorobilem sie merca clk gtr race car i ztuningowałem go i było git. minoltą nie da sie jechac juz lepszy jest suzuki escudo ma niezłego kopa a poza tym nie pali tak gum jak minolta.

                      Komentarz

                      PracujÄ™...
                      X