Witam serdecznie!
Aby zdobyć bolid Formuły 1 w GT4 są dwa sposoby - jeden to wygrać 24-godzinny Nurburgring a drugi to puchar w Extreme nazwany Formula GT. I tu moje pytanie - czy ktoś z Was startował już w tym pucharze? Podejrzewam, że najpewniej byłoby wygrać formułkę właśnie na Nurburgringu i nią przystąpić do pucharu Formula GT. Wydaje mi się jednak, że jest to wyzwanie dla MAXXymalistów i pełnych harcorowców a dla tych, którzy jeszcze nie kojarzą szczegółów, oto właśnie one:
Wyścig Formula GT składa się z 15 wyścigów, które możemy atakować każdy osobno lub w postaci mistrzostw, za których wygranie dostanie równe 3.000.000 kredytów (plus oczywiście wygrane poszczególnych wyścigów):
1. Tokyo 246 (60 okrążeń)
2. Twin Ring Motegi (127 okrążeń)
3. New York (74 okrążenia)
4. High Speed Ring (77 okrążeń)
5. Grand valley Speedway (62 okrążenia)
6. Circuit de la Sarthe (23 okrążenia)
7. Cote d'Azur (78 okrążeń)
8. Seoul Central (113 okrążeń)
9. Infineon Raceway (76 okrążeń)
10. Laguna Seca (85 okrążeń)
11. Twin Ring Motegi (64 okrążenia)
12. Nurburgring (15 okrążeń)
13. El Capitan (64 okrążenia)
14. Fuji Speedway (67 okrążeń)
15. Suzuka Circuit (53 okrążenia)
Ufff... Policzymy? Razem daje to 1038 okrążeń. Dalej załóżmy, że każde okrążenie na każdej trasie pokonujemy w czasie 1 minuty (wiem, abstrakcja bo na samym Nurburgringu okrążenie formułą 1 może wynieść ok. 6 minut...), co daje nam 1038 minut samej jazdy. Czas w B-Specu możemy przyspieszyć 3 razy, co znaczy że zajmie nam to około 6 godzin. Plus postoje w boksie, różna długość tras, co może dać może nawet 10 godzin jazdy...
A wydawaćby się mogło, że to tylko na Sarthe i Nurburgringu mamy wyścigi ponad 8 godzinne... :wink:
Aby zdobyć bolid Formuły 1 w GT4 są dwa sposoby - jeden to wygrać 24-godzinny Nurburgring a drugi to puchar w Extreme nazwany Formula GT. I tu moje pytanie - czy ktoś z Was startował już w tym pucharze? Podejrzewam, że najpewniej byłoby wygrać formułkę właśnie na Nurburgringu i nią przystąpić do pucharu Formula GT. Wydaje mi się jednak, że jest to wyzwanie dla MAXXymalistów i pełnych harcorowców a dla tych, którzy jeszcze nie kojarzą szczegółów, oto właśnie one:
Wyścig Formula GT składa się z 15 wyścigów, które możemy atakować każdy osobno lub w postaci mistrzostw, za których wygranie dostanie równe 3.000.000 kredytów (plus oczywiście wygrane poszczególnych wyścigów):
1. Tokyo 246 (60 okrążeń)
2. Twin Ring Motegi (127 okrążeń)
3. New York (74 okrążenia)
4. High Speed Ring (77 okrążeń)
5. Grand valley Speedway (62 okrążenia)
6. Circuit de la Sarthe (23 okrążenia)
7. Cote d'Azur (78 okrążeń)
8. Seoul Central (113 okrążeń)
9. Infineon Raceway (76 okrążeń)
10. Laguna Seca (85 okrążeń)
11. Twin Ring Motegi (64 okrążenia)
12. Nurburgring (15 okrążeń)
13. El Capitan (64 okrążenia)
14. Fuji Speedway (67 okrążeń)
15. Suzuka Circuit (53 okrążenia)
Ufff... Policzymy? Razem daje to 1038 okrążeń. Dalej załóżmy, że każde okrążenie na każdej trasie pokonujemy w czasie 1 minuty (wiem, abstrakcja bo na samym Nurburgringu okrążenie formułą 1 może wynieść ok. 6 minut...), co daje nam 1038 minut samej jazdy. Czas w B-Specu możemy przyspieszyć 3 razy, co znaczy że zajmie nam to około 6 godzin. Plus postoje w boksie, różna długość tras, co może dać może nawet 10 godzin jazdy...
A wydawaćby się mogło, że to tylko na Sarthe i Nurburgringu mamy wyścigi ponad 8 godzinne... :wink:

Komentarz