Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Porady GT1 i GT2

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    A mi jakoś Racing modification nie odpowiada, ładnie wygląda furka ale pzrze ten spojler nie da sie skrecac, jest bardzo podsterowny, jezdze GTO Twinturbo z rocznika'92, ale kupilem teraz GTO TT '95, nie robilem RM i jezdzi sie lepiej tylko hamulce by sie przydaly lepsze ma ktos moze jakie soptymalne ustawienia do GTO TT '95? tak zeby akceleracje z top speedem zgrac?

    Komentarz


    • #32
      I niedziałająca zresztą, on sie pojawia w którymś okresie (1-10,11-20 itp.)
      1+1=10

      Komentarz


      • #33
        cóż ,ja z opcją do gto tt '95 ,nic nieporadze a sam szukam do pewnej furki setting ,ale w gran turismo 1 do samochodu Mitsubishi FTO LM ,mam dobre ,ale niewiem czy może być lepiej ,więc czekam ,bo to auto to mój faworyt
        Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

        Komentarz


        • #34
          Re: Porady GT1 i GT2

          Hmm to może coś dla graczy grających na emulatorze Epsxe (dowolna wersja)
          Co można zrobić aby zdobyć upragniony samochód w enduro race za 1 podejściem?
          Jadąc wyścig endurance na ostatnim okrążeniu tuż przed metą robimy save state emulatorem,
          kończymy wyścig, jeżeli nie trafił nam sie nam dobry samochód to robimy load state i jesteśmy już pod koniec wyściugu i nastepuje nowe losowanie samochodu.
          Sposób sprawdzony na Apricot Hill 50 okrążeń samochód Calibra Touring Car.(Epsxe 1.7.0)
          Za 1 razem dostałem Vipera , za 2 znów Viper a za 3 Lancie Stratos

          Dzięki temu można nawet za 1 przejechany wyścig zdobyć obydwa modele korzystająć z 2 kart pamieci
          Np. skończyłem wyścig dostałem Vipera zapisałem go na Slot 2 (normalnym savem z menu gry), a lancie na slot 1
          potem na arcade disc można sprzedać Vipera tam gdzie znajduje sie lancia i mamy obydwa samochody po jednokrotnym przejechaniu wyścigu

          AMW ale forum nie składa sie tylko ze starych forumowiczów moze komuś kto jest tu krótko to pomoże

          Komentarz


          • #35
            Re: Porady GT1 i GT2

            Odkryłeś amerykę!! . A tak na powaga, to wyobraź sobie że to forum jest od dawna i wątpie żeby ktoś ze starych forumowiczów o tym nie wiedział. Było na pewno o tym wspominane .

            Komentarz


            • #36
              Re: Porady GT1 i GT2

              Po pierwsze: witam nowego forumowicza :wink:

              A teraz powiem tyle:


              Górnik :mrgreen:

              Komentarz


              • #37
                Re: Porady GT1 i GT2

                Jaki samochod wybrac na poczatek w GT2?

                Samochody uzywane do 6'000CR (PAL) lub 600'000 (NTSC):

                Czasy na Midfield Raceway:

                1'24'474 - 207,40km/h - Toyota Supra (TURBO) '93 - FR 236hp 1550kg
                1'25'387 - 200,62km/h - Honda Prelude 2.2 VTEC '91 - FF 197hp 1330kg
                1'25'901 - 198,41km/h - Nissan Silvia K's 1800cc (J) '88 - FR 172hp 1120kg
                1'27'203 - 192,77km/h - Nissan Skyline GTS25 Type S (R32,J) '91 - FR 187hp 1260kg
                1'27'545 - 190,97km/h - Honda CR-X 1.6 VTEC - FF 157hp 986kg
                1'27'957 - 193,62km/h - Mazda RX-7 GT-Turbo (J) '83 - FR 162hp 1020kg
                1'28'235 - 193,49km/h - Mitsubishi Mirage Cyborg R(J) '92 - FF 172hp 1040kg
                1'28'723 - 190,82km/h - Nissan Skyline GTS4 (R32,J) '91 - 4WD 212hp 1420kg
                1'28'930 - 187,96km/h - Honda Prelude 2.0i '91 - FF 157hp 1300kg
                1'28'998 - 186,54km/h - Mazda 323 GT-X (J) '92 - 4WD 177hp 1200kg
                1'29'680 - 185,63km/h - Nissan Primera GT '90 - FF 147hp 1210kg
                1'29'907 - 184,77km/h - Nissan Silvia Q's 2000cc (J) '91 - FR 138hp 1110kg
                1'30'469 - 185,30km/h - Toyota MR2 1600G-Limited SuperCharger '86 - MR 142hp 1060kg
                1'30'486 - 186,87km/h - Toyota Celica '83 - FR 167hp 1235kg
                1'30'629 - 184,17km/h - Toyota Celica GT-R '91 - FF 162hp 1210kg
                1'31'342 - 178,10km/h - Toyota Corolla Sprinter Trueno GT-Apex (TypeII,J) '85 - FR 128hp 925kg
                1'31'356 - 182,11km/h - Nissan Silvia Q's 1800cc (J) '88 - FR 133hp 1090kg
                1'31'856 - 175,32km/h - Honda CR-X del-sol - FF 128hp 1037kg
                1'33'618 - 167,20km/h - Nissan Micra Super Turbo (J) '89 - FF 108hp 770kg
                1'36'087 - 163,73km/h - Toyota Starlet 3Door Turbo S (J) '87 - FF 103hp 790kg
                1'37'484 - 164,74km/h - Mazda 323 4Door Sedan (J) '89 - FF 108hp 1000kg

                Niezawsze uda Nam sie kupic te samochody ponizej 6000CR lub 600000CR. Wszystko zalezy od szczescia. Wiekszosc jednak zazwyczaj jest dostepna. Dlaczego taki limit? Poniewaz za reszte kasy mozemy dokupic pare czesci, ktore poprawia dodatkowo osiagi Naszej pierwszej wyscigowki.

                Podane predkosci to maksymalne podczas rekordowych przejazdow.

                Jak widac, Supra pokonala wszystkich i jako jedyna zeszla ponizej 1'25'000. Glownie dlatego, ze ma najmocniejszy silnik. Druga w tabeli Prelude VTEC mile mnie zaskoczyla. Prowadzi sie swietnie. Czuc roznice. Pokonuje lepiej zakrety, szybciej. Supra nadrabiala sporo na prostych, jednak i jej nie mozna zarzucic zlego prowadzenia sie. Waga ponad 1,5tony na pewno nie jest plusem Supry. Czasem na ostrych dohamowaniach potrafi nieco bujac. Trzecie miejsce zajal Nissan Silvia K's. Wersji 2000cc raczej nie da sie kupic ponizej 6K lub 600K. K's 1800cc prowadzi sie bardzo dobrze, choc nieco inaczej, niz np Prelude.

                Wg mnie najlepszym wyborem bedzie wlasnie K's 1800cc. Mozna go kupic juz od 3500CR lub 350000CR. Zostaje Nam sporo kasy na modyfikacje. W dodatku tym samochodem mozemy przejsc cale GT League, bez GT World i wiele innych wyscigow w Special Events. Jeden samochod na 1/3 gry. Niezla inwestycja.

                :mrgreen:

                Komentarz


                • #38
                  Re: Porady GT1 i GT2

                  Ja tam wole Supre Twin Turbo, kasÄ™ i tak siÄ™ zbierze.
                  1+1=10

                  Komentarz


                  • #39
                    Re: Porady GT1 i GT2

                    Zamieszczone przez thooorn
                    1'33'618 - 167,20km/h - Nissan Micra Super Turbo (J) '89 - FF 108hp 770kg
                    1'36'087 - 163,73km/h - Toyota Starlet 3Door Turbo S (J) '87 - FF 103hp 790kg
                    Te dwie furki niszczą konkurencję. Na luzie przechodzimy nimi 80-90% wyścigów, w których mogą startować. Pokonują auta mocniejsze o 300-400km, uwielbiam je.
                    Honda

                    Komentarz


                    • #40
                      Re: Porady GT1 i GT2

                      Skoro niektórzy bawią się w górnika, to ja się pobawię
                      A mianowicie to ma dwa pytanka - czy kolega powyżej w swoim poście pisze serio? Bo ja grają w swoim życiu tylko w gt1, gt2 oraz teraz w gt5 (chyba zakupię ps2 i gt3+gt4 ) tymi autami się poprostu męczyłem...
                      A po drugie - co się stało z kolegą (mati680 mającym jeden wpis na forum i zniknął? Zależało mu tylko podać tę info?
                      PzdR!

                      Komentarz


                      • #41
                        Re: Porady GT1 i GT2

                        1) Tak, jeśli masz umiejętności
                        2) Nie znam go

                        Komentarz


                        • #42
                          Re: Porady GT1 i GT2

                          o kurcze dzieki wielkie napewno siÄ™ przyda
                          bank głosu - bank głosu
                          bank głosów - bank głosów

                          Komentarz


                          • #43
                            Re: Porady GT1 i GT2

                            To ja tak odświeżę temat. Wiem że niektórym piana leci z ust jak myślą o przechodzeniu przez kilka dni licencji wGT2 i to dla nich jest ułatwienie (cheet). Jeśli jesteśmy w posiadaniu płyty z Demo Gran Turismo 2 (PAL) z jakiejkolwiek gazety, wrzucamy do napędu gdy odpala nam się filmik z gry, wyciągamy płytę z Demo i wkładamy drugą płytę z Symulacją. Naciskamy start wchodzimy do gry, po czym w zakładkę Licencja i próbujemy przejechać pierwszy wyścig, jeśli zaliczymy nawet na brąz system uzna to jako zdobyte złoto. Działa tylko jeśli obie części Demo + płyta z symulacją są danego rejonu czyli tylko PAL lub NTSC.

                            Komentarz

                            PracujÄ™...
                            X