Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wykręcające samochody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wykręcające samochody

    Witajcie koledzy jakie waszym zdaniem są samochody które najwięcej wykręcają
    dla mnie dodge viper gts zwłaszcza na laguna seca na tym zakręcie w dół :mrgreen:
    chyba dlatego że to jest FR a samochody FR najwięcej wykręcają mają tak zwaną słabom przyczepność
    nie lepsze są samochody MR np. tommykaira zzII
    a propo tommykairy zzII w gt2 jest MR
    a w gt3 gt4 jest 4wd

  • #2
    Re: Wykręcające samochody

    Co rozumiesz przez wykręcają?
    Że stracisz nad nim panowanie?

    Viper Team Oreca jest narowisty, o TVR Speed12 nie wspomnę...
    Spoon Integra zrobiona na maksa strasznie rzuca tyłkiem...
    Ruf Yellow bird.
    A tak naprawdę to wszystko zależy od Ciebie...
    Co do samochodów FR to jest to jeden z lepiej wyważonych układów w samochodzie, bo masa roznosi się w niezłej proporcji w okolicach po 50% na każdą oś.

    Komentarz


    • #3
      Re: Wykręcające samochody

      Wykrecajace? Slabom? A interpunkcja gdzie?


      Samochody, nad ktorymi najciezej zapanowac to przede wszystkim Ford GT90 i Lotus Elise GT1. TVR nie jest wcale taki zly. Jego jeszcze w miare da sie opanowac odpowiednimi ustawieniami zawieszenia. Za to ci dwaj panowie wolaja o pomste do nieba. Reszta samochodow jest do okielznania.

      Komentarz


      • #4
        Re: Wykręcające samochody

        Najgorszy jest właśnie Ford GT90. Elisem GT1 nie jeździłem, ale sprawdzę, czy rzeczywiście jest aż taki zły w prowadzeniu. Forda da się jakoś prowadzić. Jakiś czas temu śmigałem nim całkiem szybkie i sprawne okrążenia na Grand Valley. Oczywiście, jest bardzo nerwowy, łatwo wpaść nim w niekontrolowany poślizg. Wtedy lecimy jak na lodzie. Często wystarczy zaatakowanie dowolnej tarki. Tym wozem da się jakoś jeździć, jeśli nasza jazda jest całkowicie bezbłędna. A nawet najlepsi miewają chwile roztargnienia :wink:

        W moich początkach z GT2 miałem trochę problemów szczególnie z wozami FR, nie wspominając o RR (chyba tylko RUF'y, oprócz Fiata 500, mają umieszczony silnik z tyłu w GT2). Ale jak już nabrałem wprawy w grach wyścigowych i przede wszystkim w GT2, to jakoś przestało mi robić różnicę, czy jadę FR, MR, czy RR. Spiny takimi wozami zdarzają mi się w 98% przypadków na endurance. Wynika to raczej ze zmęczenia i znudzenia. Jeszcze nie zaliczyłem większej kraksy jadąc pod presją lub ścigając lidera (wtedy, kiedy dobrze trafiłem z wyborem wozu).

        Komentarz


        • #5
          Re: Wykręcające samochody

          Thooorn ma rację lotus eise GT1 jeżdzi strasznie nawet na super speedway szybkością jest niezły ale przyczepnością słaby

          Komentarz


          • #6
            Re: Wykręcające samochody

            Moglbys sprecyzowac, co miales na mysli pod slowem "wykrecajace"?

            Komentarz


            • #7
              Re: Wykręcające samochody

              Pojeździłem Elise. Najpierw moc po zakupie wzrosła z 550 ps do 622. Całkiem nieźle, zwłaszcza przy stosunkowo niskiej wadze (900 kg). Ma bardzo dobrze przyspieszenie, szybko się zbiera. Idealny, by szybko odskoczyć po starcie z PP Jazda próbna na Red Rock. I tutaj już pod względem prowadzenia kapota. Co prawda, promień skrętu ma całkiem niezły, dobrze idzie po zakrętach (przy większym docisku szybki łuk do tunelu na Red Rock można pokonać z gazem w podłodze), ale z trakcją już o wiele, wiele gorzej. Tyłek mu strasznie lata i chce ścigać się z przodem, szczególnie na dość wolnych, nachylonych łukach. Do tego miałem wrażenie, jakby sunął kilka centymetrów nad nawierzchnią.

              Gdyby był lepszy w prowadzeniu, byłby prawdopodobnie lepszym bolidem od GT-One.

              Komentarz

              Pracuję...
              X