Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

    Zauważyłem, że większość osób używa tego samochodu do turniejów itp, ale nigdzie nie mogę znaleźć pełnych ustawień do tego samochodu.
    Właśnie dla tego kieruję pytanie do kogoś kto się na tym zna bo moje pojęcie na ten temat jest praktycznie zerowe.

    Co chciałbym wiedzieć:

    1 Jakie ustawienia powinny być wyjściowe dla tego samochodu? (nie chodzi mi o seryjne ale takie które były by w miarę uniwersalne)
    2 Które elementy modyfikować i jak w zależności od trasy? (czyli co mam zwiększyć lub zmniejszyć gdy trasa jest kręta a co gdy prosta itp.)

    I na koniec tak w skrócie które ustawienia za co odpowiadają i co się będzie zmieniało przy ich zwiększaniu lub zmniejszaniu?
    (nie proszę o jakieś podręcznikowe tłumaczenia, ale o proste wyjaśnienie np: jak zwiększy "toe" to auto będzie bardziej takie i takie a jak zmniejszysz to .........)

    Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.


    Roni

  • #2
    Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

    Wiesz co inni cię zjedzą jak zobaczą to co napisałeś jeśli chodzi o pytanie co za co jest odpowiedzialne już gdzieś na forum było wszystko ładnie opisane dość zrozumiałym językiem jak dla początkującego gracza (jak mnie pamięć nie myli to chyba było w dziale GT4)

    Co do ustawień to kup wszystko co jest do kupienia.
    Samochód chodzi bardzo dobrze bez większego grzebania przy nim.
    Na początek podam ci co można zrobić:
    Usztywnij zawieszenie (SPRING RATE) tak do 10.0 na obie osie, ale jak jedziesz na piasku to nie zwiększaj zostaw sobie seryjnie.
    Drugie w kolejności jest wysokość zawieszenia, reguła jest taka im niżej tym lepsza przyczepność i prowadzenie auta ale też nie można przesadzić bo opony będą ocierać o nadwozie i wszystko mija się z celem. Resztę zostaw w spokoju bo to na początek ci wystarczy

    Opony jak na asfalt to SUPER SOFT
    Skrzynia biegów to musisz sobie dostosować sam albo użyj AUTO SETUP i przesuń na 9 lub 14. Podaję na oko bo nie pamiętam jak zamyka się licznik w tym wozie przy maksymalnej mocy.

    Areodynamika czyli spojlery zrób na maxa czyli w prawą stronę przesuwasz suwaki :wink:

    Jak inni przeczytają to mnie może poprawią jak coś przeoczyłem :wink: Dodadzą coś od siebie.
    Samochód jest naprawdę dobry ale za dużo przy nim nie siedź po jest taki zamulony jak w moim odczuciu. Może inny samochód sobie upodobaj :wink:

    I oczywiście witamy na forum !!!


    Komentarz


    • #3
      Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

      Przeszukiwałem i czytałem te tłumaczenia ustawień co i które znaczy ale każdy tam każdego poprawiał. A wszystko głównie ograniczało się do tłumaczenia z angielskiego na polski.

      Jeżeli chodzi o same ustawienia zawieszenia itp. to już trochę przy tym grzebałem starając się samemu coś wykombinować, ale nie przyniosło to oczekiwanych efektów i teraz te ustawienia są dalekie od seryjnych a ja nie wiem jakie były te seryjne ustawienia. Jeżeli jest możliwość powrotu do nich to bardzo proszę mi ją wskazać.

      Wszystko co można było już zakupiłem.

      Najbardziej ucieszyło by mnie podanie tych ustawień w cyfrach oraz wskazanie tych, którymi trzeba manipulować w zależności od trasy itp.

      Przepraszam za brak kultury.

      Również witam wszystkich użytkowników 1

      Komentarz


      • #4
        Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

        Poczytaj viewtopic.php?f=23&t=4427

        Znajdziesz tam wiele ciekawych, uzytecznych informacji. Wszystko swietnie wytlumaczone. Mozesz tez zagladnac do GT2 Garaz>>>Ustawienia do aut GT2. Znajdziesz tam wiele ustawien dla samochodow. Poproboj rozne konfiguracje.

        Generalnie kazdy ustawia samochod "pod siebie". Jak kazdemu pasuje. Ogolnie na asfalt ustawiaj twardsze zawieszenie (spring rate 15+), a na szutry miekkie (2-10).

        Komentarz


        • #5
          Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

          Zamieszczone przez Roni
          Jeżeli chodzi o same ustawienia zawieszenia itp. to już trochę przy tym grzebałem starając się samemu coś wykombinować, ale nie przyniosło to oczekiwanych efektów i teraz te ustawienia są dalekie od seryjnych a ja nie wiem jakie były te seryjne ustawienia. Jeżeli jest możliwość powrotu do nich to bardzo proszę mi ją wskazać.
          Jedynym powrotem do ustawień fabrycznych w ustawieniach cyfrowych jest naciśnięcie przycisku [START]

          Jak kolega thooorn napisał każdy ustawia samochód pod siebie i naprawdę lepiej będzie jak sam sobie po ustawiasz. Bo jak ktoś by ci podał np. ustawienia do Lancera a tobie by na tych ustawieniach nie zbyt się jechało to zaś mógł byś pomyślał że jakieś gówniane ustawienia ci podano :wink: Tylko co ci pozostaje to seria prób i błędów tak najszybciej dojdziesz do ustawień które tobie najbardziej odpowiadają :wink: :mrgreen: Więc powodzenia w majsterkowaniu :mrgreen:


          Komentarz


          • #6
            Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

            Zamieszczone przez JISAW
            Podaję na oko bo nie pamiętam jak zamyka się licznik w tym wozie przy maksymalnej mocy.
            W przypadku Lancera zmniejsza obroty, przez co zwalniamy o jakieś 5 km/h. O ile o to Ci chodzi.

            Komentarz


            • #7
              Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

              Zamieszczone przez Toyo
              Zamieszczone przez JISAW
              Podaję na oko bo nie pamiętam jak zamyka się licznik w tym wozie przy maksymalnej mocy.
              W przypadku Lancera zmniejsza obroty, przez co zwalniamy o jakieś 5 km/h. O ile o to Ci chodzi.
              Mi tylko chodziło o to że w optymalnym ustawieniu AUTO SETUP żeby dobrze przyspieszał i miał dobrą prędkość. A jego moc pozwala na osiągnięcie max speed na końcu prostej :wink:


              Komentarz


              • #8
                Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

                JISAWowi chodzilo o max moc i obroty, przy ktorych ta moc osiaga. Wydluzenie skrzyni spowoduje zwiekszenie zakresu obrotow, przez co Lancer bedzie mogl skorzystac z wiekszego zakresu mocy i momentu.

                Komentarz


                • #9
                  Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

                  Lancer podobnie jak wiele innych wózków na tak, że jak osiągnie maksymalne obroty na ostatnim biegu, to po prostu "zwalnia". Zwolni o jakieś 5 km/h i tysiąc obrotów na minutę, po czym przyspiesza o 5 km/h i zwiększa obroty o ten tysiąc i tak aż do zakrętu. Nie da się ukryć, że to jest wada, bo wówczas w moment nas doganiają.

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

                    Zamieszczone przez Toyo
                    Lancer podobnie jak wiele innych wózków na tak, że jak osiągnie maksymalne obroty na ostatnim biegu, to po prostu "zwalnia". Zwolni o jakieś 5 km/h i tysiąc obrotów na minutę, po czym przyspiesza o 5 km/h i zwiększa obroty o ten tysiąc i tak aż do zakrętu. Nie da się ukryć, że to jest wada, bo wówczas w moment nas doganiają.

                    Po prostu za krotka skrzynia, to nie wada samochodu :wink: Wystarczy zwiekszyc AUTO SETUP. 14 powinno wystarczyc w zupelnosci.

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

                      Tego mnie uczyć nie musisz :wink:

                      Ogólnie jedne samochody na maksymalnych obrotach na ostatnim biegu po prostu je utrzymują, inne (jak Lancer) zwalniają.

                      A to, ze można przedłużyć skrzynię tak, by do maks. obrotów na ostatnim biegu dochodziła w momencie rozpoczynania hamowania (najlepiej tak moim zdaniem) to ja wiem :wink:

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

                        Zamieszczone przez Toyo
                        Ogólnie jedne samochody na maksymalnych obrotach na ostatnim biegu po prostu je utrzymują, inne (jak Lancer) zwalniają.
                        Kazdy samochod po dobiciu do max zwalnia, spadaja obroty o pareset... i znow sie wkrecaja.

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Jakie dobrać ustawienia dla Lancer Evo VI?

                          Pierwsze słyszę..

                          U mnie np Escudo będzie tylko "przeskakiwać" z maks. obrotami jak na starcie. :wink:

                          Ale to nie dyskusja na ten temat, Off-Topa robimy :wink:

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X