Odpadło auto , które miało najmniejszą moc z całej dziesiątki, mowa o Mitsubishi FTO GPX, który jako jedyny z aut na przedni napęd zdołał uszczknąć parę ładnych punktów jak na 364HP i wadze 1700lbs.
Niestety odpada jako dziesiąty z rywalizacji, to nie jest zły wynik bo spodziewałem się szybszego odpadnięcia ,ze względu takiego ,że auta FWD nie mają za dużej mocy ,lecz są niesamowicie zwrotne i przyczepne ,co w przypadku FTO obroniło go to dosłownie o niewiele, zaczęło się robić ciekawie gdy zostawało 13 aut i tak do dziesiątki ,czyli można przypuścić ,że aż 3 razy otarł się o rywalizację "Sudden Death" do którego nie doszło bo był minimalnie lepszy i z tąd wasze częste głosy na numer 03. Powiem tyle, że mając 364HP , FF , 1700lbs ok. 10 miejsce to bardzo dobry wynik na 20+2 auta. Przebił auta od siebie silniejsze takie jak: (po numerach)
- 02 , 12 , 18 i 20
Więc to jest coś i oznacza ,że auto na medal FF Challenge jest zabójcze! I nie ma lepszej "przednio-napędówki" jak FTO GPX czy podobne wersje. To jest "King on the FF/FWD" i nie ma sobie równych , jedyny kto mu może jeszcze zagrozić to ewentualnie Toyota Corona Exiv 200GT, który został sklasyfikowany na 15 miejscu[ z czego 2x miał Sudden Death i wygrał], też dobre auto ,ale brakuje mu pewnych plusów z FTO, czyli:
- jest dłuższy
- ciut cięższy ,ok. 40kg
- FTO i Exiv200GT są tak samo nisko postawione, a FTO już bardziej sportowo wygląda od Exiv i jest już jakby przystosowany do rywalizacji na torze, a Exiv to jeszcze "wyglądowo" z takiego eksluzywnego stylu, który nie był za bardzo szykowany do wyścigów
Zapraszam do głosowania Została już dziewiątka najlepszych.
Runda 11: GT World Cup 5 "DeepForest 3 laps" + Special Stage Route 5 Reverse + 1000m
( Ust. fabryczne "tylko Downforce wychylone na max", max tuning, sportowa modyfikacja, od SSR5 "Final na 3.500") DEADLINE: 13 I 2011, 14:00(14:15)
No i tutaj już się zapowiada czołówka najlepszych aut w GT1, Toyota MR2 GT-S odpada z rywalizacji zajmując w efekcie 9 miejsce zze względu takich iż auto pomimo pewnych kłopotów z utrzymaniem optymalnej linii przejazdu. MR2 jest napędem na tylne koła i silnikiem z tyłu ,czyli MR. Jeden z najcięższych do rozszyfrowania aut.
P.S. - głos thooorn'a został zaliczony jak widać w rankingu.
Runda 12: GT UK vs. Japan ,lub US vs. Japan > Trial Mountain II [3 laps]+ SSR5 [3 laps]+ High Speed Ring [3 laps]
( Ust. fabryczne "tylko Downforce wychylone na max", max tuning, sportowa modyfikacja, Final na 3.500)
Niestety odpada z rywalizacji auto ,które ma napęd MR jest nominalnie bardzo słabym autem ,ale potrafił niejednokrotnie udowodnić ,że jest dobry. Mowa o aucie Honda del Sol LM Edtion ,który jest dość zwrotnym autem ,no ale niestety tory ,które padły w tej rundzie okazały się czarną farsą dla del Sol'a i odpada jako ósmy z rywalizacji.
Punktów nikt nie dostaje.
Ranking mjest ten sam co w moim poprzednim poście.
Runda 13: Autumn Ring + FL [Final 3.600] , DeepForest + FL [Final 3.400]
( Ust. fabryczne "tylko Downforce wychylone na max", max tuning, sportowa modyfikacja)
Odpadło auto o którym wręcz nie było mowy ,że odpadnie ,lecz jednak pomimo 575hp dawało do myślenia "Czemu on fabrycznie wyciąga max 160mph", to Rally Edition więc skrzynia jest bardzo "zacieśniona" i niestety przez tą małą prędkość odpada z rywalizacji Subaru Impreza RALLY Edition, auto które tylko po podciągnięciu skrzyni pokazuje swoją klasę, swojego majstra udowodnił w roku 2005 gdyż wtedy wygrał w podsumowaniu o niespełna 5 sekund z FTO LM Edition.
Nikt nie dostaje dodatkowego punktu za odgadnięcie, ani też za auto ,które miało odpaść ,więc ranking jest ten sam co w poprzednim poście.
Runda 14: SSR11 Endurance 30laps + High Speed Ring Reverse + Autumn Ring
( Ust. fabryczne "tylko Downforce wychylone na max", max tuning, sportowa modyfikacja)
Już jest :/ sorki za to mega-spóźnienie ,ale czasu wolnego mi nie starczało, nawet nie miałem jak za bardzo "wypocząć" ,ale w końcu się czas znalazł i dokonałem testów i nawet dalej
Odpada auto ,które nie raz stoczyło bój z S14 LM walka była niewiarygodna ,aż na torze CSR5 II jakimś cudem Silvia wykręcił aż o 1.5sek. szybciej od . . . .właśnie Dodge Viper RT/10, ale to nie on odpada!
Mitsubishi GTO LM się kompletnie nie mógł odnaleźć na wybranych torach i odpadł.
Runda 15:
DeepForest, CSR5 II, Trial Mountain
( Ust. fabryczne "tylko Downforce wychylone na max", max tuning, sportowa modyfikacja )
( Będzie liczony jeszcze czas podsumowujący plus uzbierance punkty z 3 wymienionych torów )
Komentarz