Re: [GT1 Cup]Adventure Cup
Też mnie to zastanowiło
Widocznie MX5 ma niewielki kłopot gdy jest droga pod górkę ,wtedy widocznie zwalnia, a del Sol na tej trasie łapie niesamowitą przyczepność, powiem tak:
5 lat temu jak testowałem auta z klasy C, to wychodziło ,że MX5 '90 Vsp zajął w okolicach 8 lokaty ,a del Sol był trzeci na DeepForest. Widocznie są trasy w których auta lepiej sobie radzą ,a inne gorzej, wiem ,że to paranoja ,ale czasem tak bywa, sam sie zastanawiałem jakim cudem np: taka Honda Civic '93 Si (286hp) mogła zająć 46 miejsce z 98 samochodów na Autumn Ringu, przebijając Nissana Primerę z 1990r. która ma o 38hp więcej, a zajął 55. Niestety takie dżołki są czasami. Del Sol widocznie jest bardziej 'niskoprofilowy' (czujesz po czym jeździsz) i dlatego uzyskałtaki czas kosmiczny 2:25. Nawet wersją S próbowałem wczoraj to uzyskałem 2:34 około, a przecież wersja S jest na 97 miejscu a Si na wyższym.
PS. Dziś spróbuję tym autem co wy macie MX5 '90 Vsp.
PS.2 - Pietra$ jak tam? Czekamy tu na ciebie ;P
Też mnie to zastanowiło

Widocznie MX5 ma niewielki kłopot gdy jest droga pod górkę ,wtedy widocznie zwalnia, a del Sol na tej trasie łapie niesamowitą przyczepność, powiem tak:
5 lat temu jak testowałem auta z klasy C, to wychodziło ,że MX5 '90 Vsp zajął w okolicach 8 lokaty ,a del Sol był trzeci na DeepForest. Widocznie są trasy w których auta lepiej sobie radzą ,a inne gorzej, wiem ,że to paranoja ,ale czasem tak bywa, sam sie zastanawiałem jakim cudem np: taka Honda Civic '93 Si (286hp) mogła zająć 46 miejsce z 98 samochodów na Autumn Ringu, przebijając Nissana Primerę z 1990r. która ma o 38hp więcej, a zajął 55. Niestety takie dżołki są czasami. Del Sol widocznie jest bardziej 'niskoprofilowy' (czujesz po czym jeździsz) i dlatego uzyskałtaki czas kosmiczny 2:25. Nawet wersją S próbowałem wczoraj to uzyskałem 2:34 około, a przecież wersja S jest na 97 miejscu a Si na wyższym.
PS. Dziś spróbuję tym autem co wy macie MX5 '90 Vsp.
PS.2 - Pietra$ jak tam? Czekamy tu na ciebie ;P
Komentarz