Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!



    Oto Wielki Test samochodów z Gran Turismo! Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału!

    Testowany samochód: Mazda Demio LX G package





    Seryjny
    18:939 - 33:800 - 187km/h* | FF 81hp* 107.91Nm* 1323cc 910kg
    Autumn Ring Mini - 44,252

    MaxTuning
    12:966 – 23:677 - 248km/h* | FF 202hp* 238.38Nm* 1323cc 819kg
    Autumn Ring Mini - 34:125

    Krótki opis
    Prezentowany samochód jest niedoceniany, większość osób pomija go ze względu na małą moc i nieciekawy wygląd. Właśnie te osoby popełniają błąd. Po max tuningu samochód jest jedną z lepszych FF w grze. Ma ogromny skręt, olbrzymią przyczepność i skutki podsterownośći jakie są związane z FF w tym samochodzie są minimalne. Dobrze sprawdza się na miękkim zawieszeniu. Ta mieszanka daje nam prawie doskonały samochód wyścigowy małej mocy, który mimo niewielkich osiągów pozwala zostawić w tyle o wiele lepsze FF. Może mieć problemy z innymi samochodami na prostej jednak w zakrętach jest nie do pobicia. Należy w nim unikać wysokich tarek, wjechanie na pierwszą tarkę w trial mountain równa się spadkowi prędkości oraz "podskokami" samochodu.

    *- kalkulator jednostek możecie znaleźć tu http://www.vtuning.com/kalkulator.html, wolałbym także pozostać przy podanych jednostkach ze względu na ich większą popularność w Polsce
    Wszelkie uwagi proszę wysyłać na PW.

  • #2
    Re: Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!



    Testowany samochód: Honda CR-X del-sol Vxi



    Seryjny
    16:867 - 29:842 - 231km/h | FF 123hp 138.32Nm 1493cc 1030kg
    Grand Valley East – 1,20:425

    MaxTuning
    13:643 - 24:554 - 252km/h | FF 204hp 208.95Nm 1493cc 896kg
    Grand Valley East – 1,05:564

    Krótki opis
    Cóż by tu napisać… Jeden z konkurentów Mazdy Demio, jednak cięższy o 77kg, i słabszy o kilkanaście Nm. Równie wielka przyczepność i siła hamowania, nieco mniejsza skrętność. Tak, niewątpliwie bardzo zwrotny, pierwsze wrażenie pozwala sądzić iż jest lepszy od Demio, zwłaszcza jeśli chodzi o TC, jednak to wrażenie szybko mija. Gorsze przyśpieszenie od Mazdy, samochodem nawet po max tuningu jest ciężko wygrać z innymi FF na Deep Forest w medalu FF. Odpowiedni raczej do Sunday Cup, gdzie bez większego problemu uzyskuje pierwsze miejsce. Nie polecam jego zakupu, chyba jeśli ktoś lubi pośmigać sobie małym królem prędkości. Duża prędkość maksymalna jak na tak słaby(204hp!) samochód jest uzyskiwana po skróceniu 5 biegu tak aby rozpoczynał się około 6000rpm, w przeciwnym razie przyśpieszenie będzie bardzo małe. Typ samochodu stworzonego bardziej do jazdy dla przyjemności, niż wyścigów.

    Komentarz


    • #3
      Re: Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!



      Testowany samochód: Toyota MR2 G-Limited


      Seryjny
      15:304 - 27:245 - 253km/h | MR 167hp 191.29Nm 1998cc 1240kg
      Deep Forest – 1,32:485

      MaxTuning
      11:840 - 20:695 - 308km/h | MR 331hp 317.84Nm 1998cc 930kg
      Deep Forest – 1,14:659

      Krótki opis
      Ten samochód jak na MR prowadzi się dosyć dziwnie. Wydaje się, że powinien być bardzo przyczepny i prowadzić się jak po sznurku. Jednak Toyota MR2 G-Limited jest samochodem, który może zniechęcić użytkownika, jeśli to jego pierwsze MR. Mianowicie, samochód dobrze skręca, jednak strasznie traci przyczepność i w efekcie wychodzi nam pseudo – drift. Kiedy zaczynamy skręcać możemy być pewni, że z zakrętu wyjedziemy poślizgiem. Pseudo – drift, ponieważ samochód w poślizgu szybko traci prędkość i niejednokrotnie można się zatrzymać w poprzek toru. Po prostu, skręcając nagle zaczynamy lecieć bokiem, a próba driftu kończy się w ścianie albo na poboczu. Samochód zdecydowanie dla profesjonalnych graczy.

      Komentarz


      • #4
        Re: Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!

        Bardzo ciekawe opisy. Przydadzą się zarówno początkującym jak i takim wyjadaczom jak ja :mrgreen: . Pracuj dalej bo opisy są bardzo ciekawe. Z niecierpliwością czekam na kolejne samochody .

        Komentarz


        • #5
          Re: Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!

          no widze ze car test jednak powstal. fajne opisy, estetycznie to wyglada..czekam na wiecej recenzji. moze tvr cerbera?

          Komentarz


          • #6
            Re: Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!

            Moge się dołączyć do testerów

            Gram 9 lat więc już znam styl jazdy niektórych aut.
            Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

            Komentarz


            • #7
              Re: Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!

              Dziękuję, że się podoba. Jeśli ktoś chce tworzyć umieścić swoje testy pisać na PW, mogę podesłać gotowy szablon, Jeśli chcecie, możecie zrobić swój szablon

              Komentarz


              • #8
                Re: Encyklopedia samochodów z Gran Turismo!



                Testowany samochód: Toyota MA70 Supra GT Turbo Limited


                Seryjny
                14:250 - 25:503 - 268km/h | FR 230hp 330.59Nm 2954cc 1550kg
                Clubman Stage R5 – 1,00:037

                MaxTuning
                10:487 - 18:114 - 335km/h | FR 585hp 706.32Nm 2954cc 1116kg
                Clubman Stage R5 – 0,44:191

                Krótki opis
                Nasza seryjna Toyota jest bardzo dobrym samochodem FR , jak na półtorej tony wagi ma całkiem niezłe przyśpieszenie i prędkość maksymalną przy oryginalnych 230hp. Jest bardzo skrętna, czasami może wpadać w poślizgi, jednak trzeba mieć talent aby to zrobić. Na zakręcie możemy bez obawy dodać gazu, nawet na oryginalnych oponach samochód nie powinien stracić przyczepności. Kiedy damy redukcję wagi i Racing Modification o dziwo samochód nagle traci tak dobre właściwości jezdne, ma gorszy skręt i reaguje wolniej. Nawet na oponach Racing Soft, mamy już o wiele większą szansę stracić kontakt z podłożem na zakręcie przy nieumiejętnym dodawaniu gazu. Stratę w właściwościach jezdnych samochód nadrabia w mocy którą zdobywa. Skok o 375.73Nm, i spadek masy skutkuje znacznie lepszym przyśpieszeniem i o wiele większą prędkością maksymalną. W dobrych rękach można Suprą wygrać w zawodach Megaspeed.



                Dla chętnych szablon,tylko się nie przestraszcie, jak to wygląda
                http://rapidshare.com/files/320191783/szablon.docx.html

                Komentarz

                Pracuję...
                X