Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Settingi/Setupy do wozow Gran Turismo 1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Settingi/Setupy do wozow Gran Turismo 1

    Ten temat tyczy sie ustawien samochodow w gran tursimo 1 ,nie 2!
    Mam pare ustawien ,tylko nie wiem czy wymagaja korekty ,czekam na settupy do samochodow.

    Mitsubishi FTO LM

    Spring Rate: 3.4/2.3
    Ride Height: 107/107
    Damper 3/4
    Camber 1.0/1.6
    Stabilizer 3/4
    Brakes 8/15
    Turbo Boost [4 Level]
    Gear Ratio:
    1st 2.957
    2nd 2.037
    3rd 1.478
    4th 1.116
    5th 0.928
    6th 0.786
    Final 4.140

    Downforce 0.57/0.42

    Mitsubishi GTO LM
    Spring Rate 5.7/2.9
    Ride Height 102/102
    Damper 3/4
    Camber 1.0/1.6
    Stabilizer 3/4
    Brakes 8/15
    Turbo boost [4 Level]
    Gear Ratio:
    1st 3.691
    2nd 2.448
    3rd 1.759
    4th 1.298
    5th 1.012
    6th 0.820
    7th 0.698
    Final 3.565

    Downforce 0.57/0.42

    Piszcie też swoje setupy ,niezabraniam po to ten temat jest założony
    Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

  • #2
    THX ,jestes super ,dzieki tobie poprawilam swoj czas w tym turnieju o 8 sekund ,nawet lepszy w prowadzeniu ,thx ,sorki za to nieporozumienie z tym "poprawilem"
    Czesc wam ,jestem Anna ,witam tutejszych zalogowanych forumowiczów ,mam nadzieje ,że będziecie mieli o mnie dobre zdanie!

    Komentarz


    • #3
      nie ma za co :wink: ,jestes chyba jedyna dziewczyna ktora gra w gt1 lub gt2 ,3maj tak dalej ,bron honoru kobiet ,niech tez pokaza na co je stac
      Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

      Komentarz


      • #4
        To jest facet..... "poprawilem"
        1+1=10

        Komentarz


        • #5
          aa ,nie pewnie sie pomylila
          Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

          Komentarz


          • #6
            Ustawienia: Chrysler Viper GTS-R (GT1)

            Spring Rate: 4,6/5,2
            Ride Height: 90/92
            Damper: 3/3
            Camber: 1,6/1,0
            Stabiliser: 3/3
            Brakes: 13/15

            Gear:
            1st - 2,395
            2nd - 1,694
            3rd - 1,310
            4th - 1,040
            5th - 0,838
            6th - 0,677
            7th - 0,570
            Final - 4.480

            Downforce: 0,52/0,42

            Uaktualnione przeze mnie (03.12.2007)
            Gram w GT już 15 lat

            Komentarz


            • #7
              dzieki ,juz to mam ,samochod sie lepiej prowadzi [wkrótce dam do Honda Civic '93 Si]
              Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

              Komentarz


              • #8
                Cerbera LM Edition (GT1)

                Spring Rate - 3.6/3.8
                Ride Height - 85/87
                Damper - 6/2
                Camber - 2.4/1.0
                Stabiliser - 4/4
                Brake - 9/8

                Gears:

                1 - 2.714
                2 - 1.972
                3 - 1.513
                4 - 1.219
                5 - 0.993
                6 - 0.830
                Final - 3.807

                Down Force: 0.76/0.94

                Sprawdziłem, trzyma się drogi jak przyklejona, trudno wykręcić bączka no i jest mocniejsza i lżejsza od FTO LM.

                Cerbera LM --> 581 hp/900kg
                FTO LM --> 541hp/930kg

                Poprawiłem nią mój czas na High Speed Ring (0.45.342)
                Gram w GT już 15 lat

                Komentarz


                • #9
                  dzienki ,aaa lepszy o 2 sekundy na high speed ring r33skyline mialem 43 i pol i jeszcze cus:

                  Grand Valley

                  TVR Cerbera LM
                  [moje] 3:10.036
                  [schumi] 3:09.083

                  lepsze ustawienia, faktycznie trzyma sie jak przyklejony ,gorzej na tej trasie na szykanie gdzie niewielka pred. jest, jak sie wjedzie w trawe to juz szaleje troche ,teraz ja przedstawie do 2 innych setupy i niewiem czy są w pełni dobre:

                  Honda Civic '93 Si [GT1] obrazek pochodzi z gry "Forza 2"

                  z góry przepraszam za tak duży obrazek

                  Spring Rate [4.2/2.2]
                  Ride Height [107/107]
                  Damper [3/4]
                  Camber [1.0/1.6]
                  Stabilizer [3/4]
                  Brakes [8/15]

                  Gear Ratio:
                  1st[3.230]
                  2nd[2.105]
                  3rd[1.458]
                  4th[1.055]
                  5th[0.807]
                  Final[3.520]

                  Down Force [0.49/0.34]

                  - - - - -

                  Mazda Demio Aspec [GT1]

                  Spring Rate [2.6/2.1]
                  Ride Height [102/102]
                  Damper [3/4]
                  Camber [1.0/1.6]
                  Stabilizer [3/4]
                  Brakes [8/15]

                  Gear Ratio:
                  1st[3.416]
                  2nd[1.842]
                  3rd[1.290]
                  4th[0.972]
                  5th[0.775]
                  Final[3.551]

                  Down Force [0.55/0.40]
                  Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Settingi/Setupy do wozow Gran Turismo 1

                    [R] Chrysler Viper GTS

                    Moc: 578hp
                    Waga: 984kg

                    Spring Rate: 4.6/5.2
                    Ride Height: 90/92
                    Damper: 4/5
                    Camber: 1.6/1.0
                    Stabiliser: 3/4
                    Brake: 5/6

                    Gear Ratio:
                    1- 3.272
                    2- 2.088
                    3- 1.561
                    4- 1.234
                    5- 0.998
                    6- 0.817
                    Final: 3.500
                    Downforce: 0.23/0.43
                    Gram w GT już 15 lat

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Settingi/Setupy do wozow Gran Turismo 1

                      Mam problem z samochodem o nazwie => [R]Toyota Mark II '92 Tourer V <= ten samochód po tuningu ma 598hp ,niby dużo ,owszem . . . przyspieszenie nienajgorsze ,ale jeżeli chodzi o zakręty to jest koszmar ,kombinowałem ,jak tylko mogłem, więc proszę was o pomoc [setup do wersji sportowej]. Oczywiście mam już sportową wersje i wszystko co najlepsze kupiłem.
                      Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Settingi/Setupy do wozow Gran Turismo 1

                        Jak będę miał pleja to wrzucę ustawienia do Nissana Skyline i Mitsubishi GTO :wink: Jakby ktoś chciał pisać
                        Simsonrulez.fora.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Settingi/Setupy do wozow Gran Turismo 1

                          Cześć, również posiadam setupy do aut. Gdyby ktos potrzebowal niech śmiało pisze, postaram sie pomóc :wink: .

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Settingi/Setupy do wozow Gran Turismo 1

                            GTO TWIN TURBO

                            Max Speed
                            SUSPENSION:
                            Spring Rate: F. 4.4 / R. 2.4
                            Ride Height F. 100 / R. 145
                            Damper 1 / 1
                            Camber 0.0 / 0.0
                            Stabilizer 1 / 1
                            Breake 1 / 1

                            ENGINE:
                            Turbo Boost - 7
                            GEAR RATIO:
                            1ST 3.285
                            2ND 1.896
                            3RD 1.233
                            4TH 0.910
                            5TH 0.700
                            6TH 0.625
                            FINAL 2.700

                            AREO DYNAMIC:
                            Down Force: F. 0,23 / R. 0,31
                            A teraz części do zamątowania w tej próbie predkości.
                            SUSPENSION KIT- Racing support
                            F. STBILIZER - Midium
                            R. STBILIZER - Midium
                            ENGINE: wszystko najlepsze!
                            Drive Train:
                            Gear Kit - Racing Support
                            Flywheel - Normal
                            Clutch - Normal
                            Propeller Shaft - Normal

                            ASPIRATION - wszystko najlepsze!


                            USTAWIENIA NA SZYBKIE 1000M
                            SUSPENSION
                            F. 6.6 / R. 3.6
                            F. 123 / R. 123
                            4 / 4
                            2.0 / 1.0
                            2 / 2
                            7 / 7
                            TURBO BOOST - 7

                            GEAR RATIO:
                            1ST 3.081
                            2ND 1.815
                            3RD 1.250
                            4TH 1.000
                            5TH 0.802
                            6TH 0.694
                            FINAL 3.885

                            SPOJLERY
                            F. 0.70 R. 0.72
                            SUSPENSION KIT
                            RACING SUPPORT
                            F. STBILISER - MIDIUM
                            R. STABILISER - MIDIUM
                            ENGINE, DRIVE TRAIN I ASPIRATION --- wszystko najlepsze!


                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Settingi/Setupy do wozow Gran Turismo 1

                              [R] Mazda MX-5 1990 V-Spec

                              -Suspension-
                              Spring rate 3.1/1.8
                              Ride Height 97/107
                              Damper 3/4
                              Camber 2.0/1.0
                              Stabilizer 3/4
                              Brakes 15/10
                              * * *
                              -Engine-
                              Turbo Boost 4 Level
                              Gear Ratio:
                              1st 3.136
                              2nd 1.888
                              3rd 1.330
                              4th 0.929
                              5th 0.684
                              Final 3.643
                              * * *
                              -Aerodynamics-
                              Downforce 0.47/0.70

                              W przypadku High Speed Ring
                              -Suspension-
                              Spring rate 2.8/1.7
                              Ride Height 95/140
                              Damper 1/2
                              Camber 0.0/0.0
                              Stabilizer 1/2
                              Brakes 15/10
                              * * *
                              -Engine-
                              Turbo Boost 4 Level
                              Gear Ratio:
                              1st 3.136
                              2nd 1.888
                              3rd 1.330
                              4th 0.929
                              5th 0.684
                              Final 3.643
                              * * *
                              -Aerodynamics-
                              Downforce 0.49/0.72

                              Original Setup by Wilku666

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X