Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Porównanie GT1 - RX-7, GTO, Supra, NSX, Skyline, Impreza

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Porównanie GT1 - RX-7, GTO, Supra, NSX, Skyline, Impreza

    Witam!Nudziło mi się,więc postanowiłem zrobić wielkie prównanie samochodów japońskich z GT1.Testy wykonywałem zarówno przed,jak i po tuningu.W teście udział brały:
    -Mazda RX-7
    -Toyota Supra
    -Mitsubishi GTO
    -Nissan Skyline
    -Honda NSX
    -Subaru Impreza
    Tak wygląda tabela testów:
    Przed tuningiem:
    0-400m:
    1.Honda NSX - 10 punktów.
    2.Subaru Impreza - 8 punktów.
    3.Mitsubishi GTO - 6 punktów.
    4.Nissan Skyline - 4 punkty.
    5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
    6.Toyota Supra - 0 punktów:-)
    0-1000m:
    1.Honda NSX - 10 punktów.
    2.Mazda RX-7 - 8 punktów.
    3.Toyota Supra - 6 punktów.
    4.Subaru Impreza - 4 punkty.
    5.Nissan Skyline - 2 punkty.
    6.Mitsubishi GTO - 0 punktów.
    Test Course (liczy się czas,a nie prędkość):
    1.Honda NSX - 10 punktów.
    2.Toyota Supra - 8 punktów.
    3.Mazda RX-7 - 6 punktów.
    4.Nissan Skyline - 4 punkty.
    5.Mitsubishi GTO - 2 punkty.
    6.Subaru Impreza - 0 punktów.
    Autumn Ring mini (wybrałem ten tor,ponieważ nie jest za długi i ma dużo zakrętów i małą prostą):
    1.Honda NSX - 10 punktów.
    2.Subaru Impreza - 8 punktów.
    3.Nissan Skyline - 6 punktów.
    4.Toyota Supra - 4 punkty.
    5.Mitsubishi GTO - 2 punkty.
    6.Mazda RX-7 - 0 punktów.
    Tak wyglÄ…da punktacja po testach aut seryjnych:
    1.Honda NSX - 40 punktów.
    2.Subaru Impreza - 20 punktów.
    3.Toyota Supra - 18 punktów.
    4.Nissan Skyline,Mazda RX-7 - 16 punktów.
    6.Mitsubishi GTO - 10 punktów.
    Niejeden na tym forum powiedziałby zapewne,że Skyline i GTO będą kilerami tego porównania.Tak się jednak nie stało - te auta zajmują ostatnią pozycję.Sky ma tyle samo punktów,co Mazda RX-7,która ma dużo mniejszą moc,a GTO jest od niej gorsze(!).Nikt chyba się nie spodziewał,że NSX i Impreza tak wszystkich będą kosić.NSX wygrał dzięki może i nie największej mocy,ale dobremu przeniesieniu jej na koła,prowadzi się świetnie.I do tego ma wysokoobrotowy silnik,a to jest ogromna zaleta.Impreza jest druga dzięki małej wadze i krótkiej skrzyni.To właśnie przez tą skrzynię była ostatnia na Test Course,ale nadrobiła to na 400 i 1000m i na Autumn Ring.
    A teraz czas na porównania stuningowanych bryk:
    400m:
    1.Nissan Skyline - 10 punktów.
    2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
    3.Honda NSX - 6 punktów.
    4.Toyota Supra - 4 punkty.
    5.Subaru Impreza - 2 punkty.
    6.Mazda RX-7 - 0 punktów.
    1000m:
    1.Nissan Skyline - 10 punktów.
    2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
    3.Toyota Supra - 6 punktów.
    4.Honda NSX - 4 punkty.
    5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
    6.Subaru Impreza - 0 punktów.
    Test Course:
    1.Toyota Supra - 10 punktów.
    2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
    3.Nissan Skyline - 6 punktów.
    4.Honda NSX - 4 punkty.
    5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
    6.Subaru Impreza - 0 punktów.
    Autumn Ring mini:
    1.Nissan Skyline - 10 punktów.
    2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
    3.Subaru Impreza - 6 punktów.
    4.Honda NSX - 4 punkty.
    5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
    6.Toyota Supra - 0 punktów.
    Tak wyglÄ…da tabela po testach po tuningu:
    1.Nissan Skyline - 36 punktów.
    2.Mitsubishi GTO - 32 punkty.
    3.Toyota Supra - 20 punktów.
    4.Honda NSX - 18 punktów.
    5.Subaru Impreza - 8 punktów.
    6.Mazda RX-7 - 6 punktów.
    Tu chyba bez zaskoczenia - wygrali najmocniejsi.Supra jest trzecia,ponieważ kiepsko się prowadzi - zawaliła na torze.Skyline i GTO są szybkie i dobrze sie prowadzą - więc zostali liderami (po tuningu).
    Tak wygląda tabela ogólna:
    1.Honda NSX - 58 punktów.
    2.Nissan Skyline - 52 punkty.
    3.Mitsubishi GTO - 42 punkty.
    4.Toyota Supra - 38 punktów.
    5.Subaru Impreza - 28 punktów.
    6.Mazda RX-7 - 22 punkty.
    Ogromne zaskoczenie:-)Honda pomimo tego,że w późniejszej części testu trochę przegrywała,wygrała ogólne porównanie!Sky był drugi,nadrobił dużą stratę później,ale Hondy tak naprawdę nie dogonił.GTO też nieźle szło.Supra przegrywała dlatego,że była kiepska w prowadzeniu i miała napęd na tył,co pogarszało przyśpieszenie.A Subaru i Mazda miały za małą moc i dlatego przegrały.I to koniec porównania.Zwycięzcom gratuluje:-)
    I co sądzicie o tym porównaniu?Było raczej do kitu czy spoko?Mam robić następne?Jeśli sądzicie,że było spox,dawajcie propozycje aut do następnego.Mogę wykonać też takie w GT2.Wszytskie te rzeczy piszcie w tym temacie.Pozdro:-)
    http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
    GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
    GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
    GranTurismo 5 99%
    GranTurismo 6 100%

  • #2
    Spoko, tylko nie chce mi się wierzyć, w niektóre rzeczy .
    Autumn Ring mini (wybrałem ten tor,ponieważ nie jest za długi i ma dużo zakrętów i małą prostą):
    1.Honda NSX - 10 punktów.
    2.Subaru Impreza - 8 punktów.
    3.Nissan Skyline - 6 punktów.
    4.Toyota Supra - 4 punkty.
    5.Mitsubishi GTO - 2 punkty.
    6.Mazda RX-7 - 0 punktów.
    Nie wiem jak to zrobiłeś, że Supra była 4 a Mazda 6 .
    400m:
    1.Nissan Skyline - 10 punktów.
    2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
    3.Honda NSX - 6 punktów.
    4.Toyota Supra - 4 punkty.
    5.Subaru Impreza - 2 punkty.
    6.Mazda RX-7 - 0 punktów.
    Tu tak samo, niezłe zdziwienie, stawiałbym Subaru na ostatnim hehe.

    Test Course:
    1.Toyota Supra - 10 punktów.
    2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
    3.Nissan Skyline - 6 punktów.
    4.Honda NSX - 4 punkty.
    5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
    6.Subaru Impreza - 0 punktów.
    Skyline wyciÄ…ga 315 km/h a NSX 340 +/-, .

    Autumn Ring mini:
    1.Nissan Skyline - 10 punktów.
    2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
    3.Subaru Impreza - 6 punktów.
    4.Honda NSX - 4 punkty.
    5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
    6.Toyota Supra - 0 punktów.
    Tu dziwi wysoka pozycja GTO.
    Niejeden na tym forum powiedziałby zapewne,że Skyline i GTO będą kilerami tego porównania.
    Tylko ewidentny laik .

    ---

    Więcej tego ! Super się czyta, siedź nadal przy GT1 później dopiero przerzuć się na GT2.

    W klasie A sÄ… jeszcze R32 (Najlepszy we wszystkim , 300ZX, MR-2, Celica, Vipery, TVRy, Supra 3.0 GT.

    Klasa B jest dość zróżnicowana bo są tak auta takie jak MR-2 Limited czy Soarer, Pulsar, Galant, Supra 2.5, Eclipse, czy Cosmo 20B, które są zdecydowanie najmocniejszą szóstką w klasie B.
    Klasa C, wiadomo .

    Pytania, czy przy tych autach coś grzebiesz i czy jest to tryb arcade czy GT mode, mogłem nie doczytać .
    Honda

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Spoon

      Pytania, czy przy tych autach coś grzebiesz i czy jest to tryb arcade czy GT mode, mogłem nie doczytać .
      GT MODE,przy autach stuningowanych nic nie grzebałem,bo jedno auto mógłbym ustawić lepiej,a drugie gorzej i to by było nie fair A co do niektórych rzeczy,co nie mogłeś uwierzyć - wierz mi,że ja w niektóre też nie wierzyłem Ale tak wykazały testy i tyle.
      http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
      GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
      GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
      GranTurismo 5 99%
      GranTurismo 6 100%

      Komentarz


      • #4
        Zatem czekam(y?) na następne. Baardzo fajnie to się czyta.
        Honda

        Komentarz


        • #5
          jejejeeeee! Honda rulez!
          NO VTEC-NO FUN

          Komentarz


          • #6
            Jestem w trakcie robienia następnego.Zdradzę,że na dwa auta
            http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
            GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
            GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
            GranTurismo 5 99%
            GranTurismo 6 100%

            Komentarz

            PracujÄ™...
            X