Witam!Nudziło mi się,więc postanowiłem zrobić wielkie prównanie samochodów japońskich z GT1.Testy wykonywałem zarówno przed,jak i po tuningu.W teście udział brały:
-Mazda RX-7
-Toyota Supra
-Mitsubishi GTO
-Nissan Skyline
-Honda NSX
-Subaru Impreza
Tak wygląda tabela testów:
Przed tuningiem:
0-400m:
1.Honda NSX - 10 punktów.
2.Subaru Impreza - 8 punktów.
3.Mitsubishi GTO - 6 punktów.
4.Nissan Skyline - 4 punkty.
5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
6.Toyota Supra - 0 punktów:-)
0-1000m:
1.Honda NSX - 10 punktów.
2.Mazda RX-7 - 8 punktów.
3.Toyota Supra - 6 punktów.
4.Subaru Impreza - 4 punkty.
5.Nissan Skyline - 2 punkty.
6.Mitsubishi GTO - 0 punktów.
Test Course (liczy się czas,a nie prędkość):
1.Honda NSX - 10 punktów.
2.Toyota Supra - 8 punktów.
3.Mazda RX-7 - 6 punktów.
4.Nissan Skyline - 4 punkty.
5.Mitsubishi GTO - 2 punkty.
6.Subaru Impreza - 0 punktów.
Autumn Ring mini (wybrałem ten tor,ponieważ nie jest za długi i ma dużo zakrętów i małą prostą):
1.Honda NSX - 10 punktów.
2.Subaru Impreza - 8 punktów.
3.Nissan Skyline - 6 punktów.
4.Toyota Supra - 4 punkty.
5.Mitsubishi GTO - 2 punkty.
6.Mazda RX-7 - 0 punktów.
Tak wyglÄ…da punktacja po testach aut seryjnych:
1.Honda NSX - 40 punktów.
2.Subaru Impreza - 20 punktów.
3.Toyota Supra - 18 punktów.
4.Nissan Skyline,Mazda RX-7 - 16 punktów.
6.Mitsubishi GTO - 10 punktów.
Niejeden na tym forum powiedziałby zapewne,że Skyline i GTO będą kilerami tego porównania.Tak się jednak nie stało - te auta zajmują ostatnią pozycję.Sky ma tyle samo punktów,co Mazda RX-7,która ma dużo mniejszą moc,a GTO jest od niej gorsze(!).Nikt chyba się nie spodziewał,że NSX i Impreza tak wszystkich będą kosić.NSX wygrał dzięki może i nie największej mocy,ale dobremu przeniesieniu jej na koła,prowadzi się świetnie.I do tego ma wysokoobrotowy silnik,a to jest ogromna zaleta.Impreza jest druga dzięki małej wadze i krótkiej skrzyni.To właśnie przez tą skrzynię była ostatnia na Test Course,ale nadrobiła to na 400 i 1000m i na Autumn Ring.
A teraz czas na porównania stuningowanych bryk:
400m:
1.Nissan Skyline - 10 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
3.Honda NSX - 6 punktów.
4.Toyota Supra - 4 punkty.
5.Subaru Impreza - 2 punkty.
6.Mazda RX-7 - 0 punktów.
1000m:
1.Nissan Skyline - 10 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
3.Toyota Supra - 6 punktów.
4.Honda NSX - 4 punkty.
5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
6.Subaru Impreza - 0 punktów.
Test Course:
1.Toyota Supra - 10 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
3.Nissan Skyline - 6 punktów.
4.Honda NSX - 4 punkty.
5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
6.Subaru Impreza - 0 punktów.
Autumn Ring mini:
1.Nissan Skyline - 10 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
3.Subaru Impreza - 6 punktów.
4.Honda NSX - 4 punkty.
5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
6.Toyota Supra - 0 punktów.
Tak wyglÄ…da tabela po testach po tuningu:
1.Nissan Skyline - 36 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 32 punkty.
3.Toyota Supra - 20 punktów.
4.Honda NSX - 18 punktów.
5.Subaru Impreza - 8 punktów.
6.Mazda RX-7 - 6 punktów.
Tu chyba bez zaskoczenia - wygrali najmocniejsi.Supra jest trzecia,ponieważ kiepsko się prowadzi - zawaliła na torze.Skyline i GTO są szybkie i dobrze sie prowadzą - więc zostali liderami (po tuningu).
Tak wygląda tabela ogólna:
1.Honda NSX - 58 punktów.
2.Nissan Skyline - 52 punkty.
3.Mitsubishi GTO - 42 punkty.
4.Toyota Supra - 38 punktów.
5.Subaru Impreza - 28 punktów.
6.Mazda RX-7 - 22 punkty.
Ogromne zaskoczenie:-)Honda pomimo tego,że w późniejszej części testu trochę przegrywała,wygrała ogólne porównanie!Sky był drugi,nadrobił dużą stratę później,ale Hondy tak naprawdę nie dogonił.GTO też nieźle szło.Supra przegrywała dlatego,że była kiepska w prowadzeniu i miała napęd na tył,co pogarszało przyśpieszenie.A Subaru i Mazda miały za małą moc i dlatego przegrały.I to koniec porównania.Zwycięzcom gratuluje:-)
I co sądzicie o tym porównaniu?Było raczej do kitu czy spoko?Mam robić następne?Jeśli sądzicie,że było spox,dawajcie propozycje aut do następnego.Mogę wykonać też takie w GT2.Wszytskie te rzeczy piszcie w tym temacie.Pozdro:-)
-Mazda RX-7
-Toyota Supra
-Mitsubishi GTO
-Nissan Skyline
-Honda NSX
-Subaru Impreza
Tak wygląda tabela testów:
Przed tuningiem:
0-400m:
1.Honda NSX - 10 punktów.
2.Subaru Impreza - 8 punktów.
3.Mitsubishi GTO - 6 punktów.
4.Nissan Skyline - 4 punkty.
5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
6.Toyota Supra - 0 punktów:-)
0-1000m:
1.Honda NSX - 10 punktów.
2.Mazda RX-7 - 8 punktów.
3.Toyota Supra - 6 punktów.
4.Subaru Impreza - 4 punkty.
5.Nissan Skyline - 2 punkty.
6.Mitsubishi GTO - 0 punktów.
Test Course (liczy się czas,a nie prędkość):
1.Honda NSX - 10 punktów.
2.Toyota Supra - 8 punktów.
3.Mazda RX-7 - 6 punktów.
4.Nissan Skyline - 4 punkty.
5.Mitsubishi GTO - 2 punkty.
6.Subaru Impreza - 0 punktów.
Autumn Ring mini (wybrałem ten tor,ponieważ nie jest za długi i ma dużo zakrętów i małą prostą):
1.Honda NSX - 10 punktów.
2.Subaru Impreza - 8 punktów.
3.Nissan Skyline - 6 punktów.
4.Toyota Supra - 4 punkty.
5.Mitsubishi GTO - 2 punkty.
6.Mazda RX-7 - 0 punktów.
Tak wyglÄ…da punktacja po testach aut seryjnych:
1.Honda NSX - 40 punktów.
2.Subaru Impreza - 20 punktów.
3.Toyota Supra - 18 punktów.
4.Nissan Skyline,Mazda RX-7 - 16 punktów.
6.Mitsubishi GTO - 10 punktów.
Niejeden na tym forum powiedziałby zapewne,że Skyline i GTO będą kilerami tego porównania.Tak się jednak nie stało - te auta zajmują ostatnią pozycję.Sky ma tyle samo punktów,co Mazda RX-7,która ma dużo mniejszą moc,a GTO jest od niej gorsze(!).Nikt chyba się nie spodziewał,że NSX i Impreza tak wszystkich będą kosić.NSX wygrał dzięki może i nie największej mocy,ale dobremu przeniesieniu jej na koła,prowadzi się świetnie.I do tego ma wysokoobrotowy silnik,a to jest ogromna zaleta.Impreza jest druga dzięki małej wadze i krótkiej skrzyni.To właśnie przez tą skrzynię była ostatnia na Test Course,ale nadrobiła to na 400 i 1000m i na Autumn Ring.
A teraz czas na porównania stuningowanych bryk:
400m:
1.Nissan Skyline - 10 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
3.Honda NSX - 6 punktów.
4.Toyota Supra - 4 punkty.
5.Subaru Impreza - 2 punkty.
6.Mazda RX-7 - 0 punktów.
1000m:
1.Nissan Skyline - 10 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
3.Toyota Supra - 6 punktów.
4.Honda NSX - 4 punkty.
5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
6.Subaru Impreza - 0 punktów.
Test Course:
1.Toyota Supra - 10 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
3.Nissan Skyline - 6 punktów.
4.Honda NSX - 4 punkty.
5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
6.Subaru Impreza - 0 punktów.
Autumn Ring mini:
1.Nissan Skyline - 10 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 8 punktów.
3.Subaru Impreza - 6 punktów.
4.Honda NSX - 4 punkty.
5.Mazda RX-7 - 2 punkty.
6.Toyota Supra - 0 punktów.
Tak wyglÄ…da tabela po testach po tuningu:
1.Nissan Skyline - 36 punktów.
2.Mitsubishi GTO - 32 punkty.
3.Toyota Supra - 20 punktów.
4.Honda NSX - 18 punktów.
5.Subaru Impreza - 8 punktów.
6.Mazda RX-7 - 6 punktów.
Tu chyba bez zaskoczenia - wygrali najmocniejsi.Supra jest trzecia,ponieważ kiepsko się prowadzi - zawaliła na torze.Skyline i GTO są szybkie i dobrze sie prowadzą - więc zostali liderami (po tuningu).
Tak wygląda tabela ogólna:
1.Honda NSX - 58 punktów.
2.Nissan Skyline - 52 punkty.
3.Mitsubishi GTO - 42 punkty.
4.Toyota Supra - 38 punktów.
5.Subaru Impreza - 28 punktów.
6.Mazda RX-7 - 22 punkty.
Ogromne zaskoczenie:-)Honda pomimo tego,że w późniejszej części testu trochę przegrywała,wygrała ogólne porównanie!Sky był drugi,nadrobił dużą stratę później,ale Hondy tak naprawdę nie dogonił.GTO też nieźle szło.Supra przegrywała dlatego,że była kiepska w prowadzeniu i miała napęd na tył,co pogarszało przyśpieszenie.A Subaru i Mazda miały za małą moc i dlatego przegrały.I to koniec porównania.Zwycięzcom gratuluje:-)
I co sądzicie o tym porównaniu?Było raczej do kitu czy spoko?Mam robić następne?Jeśli sądzicie,że było spox,dawajcie propozycje aut do następnego.Mogę wykonać też takie w GT2.Wszytskie te rzeczy piszcie w tym temacie.Pozdro:-)
Komentarz