Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

    Roznica ponad 300kg przesadza o wszystkim. To tak jakby wsadzic do TVRa dwoch grubasow, albo pol Amerykanina.

    janki96, dyskusja polega na argumentacji, a ty po prostu stwierdziles, ze GTO jest niepokonane. Bo? Bo tak.

    Komentarz


    • #47
      Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

      No dobra wyruwnajmy głosy i
      CERBERA LM jest bardzo dobry
      i GTO też jest bardzo dobry :wink:

      Komentarz


      • #48
        Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

        Thoorn gdzie napisałem że GTO jest niepokonane.Ale masz też różnicę w mocy też około 300hp.

        Komentarz


        • #49
          Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

          Moc wykorzystasz jedynie na prostych. I co dalo te 300hp? 15kmh wiecej na HSR, a co dalo 300kg? 2s na jednym kolku.

          Komentarz


          • #50
            Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

            Te twoje testy sadź sobie za przeproszeniem w dupę .Ja mam swoje zdanie i nie zmienisz tego.

            Komentarz


            • #51
              Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

              Thooorn ma rację.
              I sorry ale skoro to do Ciebie nie przemawia w grze... uświadom sobie iż w życiu jest tak samo. Escortem mk4ry Xr3i możesz przejechać zakręt ciaśniej i szybciej niż krowiastym mondeo mimo, że ono ma 150KM, a XR3i ma 105KM... waga escorta 960kg... fakt gdy mondeo się rozbuja zacznie Cię doganiać, ale masz Ci los... następny zakręt i znowu mondeo musi budować prędkość od nowa...
              Taka prawda... w życiu nigdy nie ma do końca prosto... wszędzie są zakręty...

              Inny przykład? Szykany na GSMP w Korczynie, albo gdziekolwiek indziej... seje przechodzą ją prawie pełnym pędem(małe gabaryty i mała masa), a gdy jedzie np Impreza ludzie często szukają rowu przed uciekającymi oponami z szykany... Ot wszystko w tym temacie...

              Komentarz


              • #52
                Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                Ale dałeś strasznie dziwne porównanie.XR3i jest wersją usportowioną więc powinna wyprzedzić mondeo które z założenia jest samochodem rodzinnym i ma dawać komfort.Ale te fordy to rdzewiejący złom.A poza tym w GT1 jest fizyka trochę inna niż w realu

                Komentarz


                • #53
                  Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                  Proponuje juz nie wdawac sie w dyskusje z w/w ekspertem ds. motoryzacji. Ban juz czeka.

                  Komentarz


                  • #54
                    Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                    Nie czytasz ze zrozumieniem. Nie mam ochoty już prostować kogoś kto nie zna prostych zasad fizyki... idź do szkoły póki możesz. :mrgreen:

                    Thooorn mnie wyprzedził ;] :mrgreen:

                    Komentarz


                    • #55
                      Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                      Spokojnie przyjaciele nie kłóciće się wyluzka ok

                      Komentarz


                      • #56
                        Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                        Jebnijcie się obaj w dekiel (wiadomo do kogo mowa). O jakim Ty banie mówisz thooorn? Chyba, że miałeś na myśli siebie.

                        TVR jest lepsze, wiadomo. Jednak kto normalny na trasę inną niż High Speed Rink czy Test Course korzysta z turbiny stage 4 w GTO? Pojedźcie sobie na 2, jest dużo lepiej. Nawet w grze macie to napisane, no, ale trzeba czytać. W ogóle i tak nie rozumiem tego jarania się GTO. R32 go ładnie spizga, jeżeli mówimy o krowach ~~900km.
                        Honda

                        Komentarz


                        • #57
                          Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                          No i na trasie HSR ,TVRy trzymały jako tako poziom, ale auta po 900KM były the best, Supra RZ był najlepszy, a w odwr. już R33GT-R '95, natomiast Trial Mountain auto Concept Car o mocy 560KM.

                          Dużo dało głosy na GTO Twin Turbo :/ u mnie najwyżej był na 8 miejscu na Grand Valley East z 94 aut w 2008r., na 12 miejscu w Grand Valley i na 11 w Deep Forest, nic poza tym, spadki ,wzloty, amplituda tego auta wahała się od 10 do nawet 45 miejsca także . . . kratkowo bardzo. Nie liczę HSR bo tam auta po 900KM wygrywają także, dla sprostowania był na 5 miejscu. A zagłosowało tylu userów ze względu takiego ,że wielu zaczynało na Simultaion Mode od GTO bo jest łatwy w prowadzeniu głównie też dlatego.

                          5 głosów dla FTO LM - spodziewałem się lepszego wyniku ,ale niech będzie nie wszyscy wiedzą jak zdobyć to auto więc może dlatego zaważyło na tym, bardzo zwrotne ,auto i w miarę szybkie, przede wszystkim napęd na cztery koła i waga 950kg także to są najlepsze parametry i przebija GTO.

                          4 głosy dla TVR Cerbera LM - też nie doceniliście tego auta, owszem może i bywa kuriozalny i szalony na niektórych łukach ale potrafi przerosnąć FTO LM ,mimo ,że u mnie w testach tytuł majstra miał w 2006r. ,a FTO LM 2 razy w 2004r. i 2007r.
                          Ma 581KM i wagę nie przekraczająca 2000 funtów [1984lbs] ,napęd FR, fakt jest trudny w prowadzeniu ze względu na swoją "dzikość" w zakrętach ,ale z czasem się można nauczyć ,trzeba mieć chęci i dać temu radę.

                          3 głosy dla Vipera GTS-R - słusznie, auto może i ma 680KM ,napęd FR ale waga wszystko wyjaśnia, jest ciężki i cała moc jest stłumiona i nie ma się jak wysprzęglić mimo ,że ma siódmy bieg [tak samo jak Castrol Supra GT za 500,000 Cr i ten bonusowy czarny] oporne ,prowadzi się jak wóz z węglem, brakuje mu tego polotu i finezji ,coś tam ma ,ale to jest wszystko skumulowane w masie ,lepszy od GTS-R jest RT/10 i to 100 razy.

                          po 2 głosy Honda NSX, Nissan Syline i Toyota Supra RZ - zakładający ankietę nie poskreślił dokładniejszych informacji, jaki NSX, może zwykły? Skyline też nie wiadomo o kogo ,czy R32 lub R33. Ogólnie rzecz biorąc auta jak Skyline są sobre do driftu i owali, Supra tak samo ,chociaż tutaj zdarzają się lepsze efekty ,znikome ale jednak, a Honda NSX jest dość "wyrywnym" autem, szalonym i bestialskim jak zespół Behemoth czy Dawn Of Ashes, bardzo trudny w prowadzeniu , zdarza mi się przejeżdżając po 10-15 razy NSxem żeby okiełznać to auto, z czasem tych prób było coraz mniej , jest obecnie ich gdzieś 3-4 próby, auto dla zaawansowanych graczy jeżeli chodzi o Hondę NSx.

                          1 głos dla Mazdy RX7 - nie wiem czemu jeden głos ,może ze względu na drożyznę ,ale przecież jest FC GT-X za ok. 8.5tys. Cr potem można się dorabiać ,auto też łatwe w prowadzeniu no i równie zwrotne jak FTO LM a nawet lepiej, w 2009r. RX7 LM był najlepszy a FTO był na 9 miejscu także, kto wie może czas teraz na RX7, jest kosmicznie zwrotna na fabrykach, np zakr. nr 2 na High Speed Ring przejechał z pręd. 145-148mph! Co jest niewykonalne u FTO LM ,max 140mph, szykana na HSR 101-105mph! też szybko i przez to w 2009r. RX7 LM zajął 12 miejsce a FTO LM 23 dopiero, RX7 Aspec LM 19 miejsce, a TypeRB okolice 25 lokaty także nie tak źle zwarzając na to ,że tor HSR jest bardziej na prędkość niż na zwrotność i tam górowały auta po 900KM, a RX7 mają po 527KM ,RX7 LM 588HP a RX7 Aspec LM 570HP.

                          Żadnych głosów na CRX LM/del Sol LM ,Chevy Corvette GS, Aston Martin DB7, Mazda Eunos Cosmo, Subaru Impreza RALLY Edition, w większości się nie dziwie wcale auta tj. EunosCosmo 13B ,czy 20B są słabe, chyba ,że na początek ,ale masa jest duża, w miare opływowy ,moc po tuningu też średnio 506KM 13B ,a 20B 673HP ,w roku 2009 , gdzie to EunosCosmo 20B zajął na Autumn Ring 41 miejsce, DeepForest 48 miejsce co dało mu w efekcie 50 miejsce z ilością 2 punktów,w 2004r. były specjalne setupy tzw. "Magnetic Setup" czyli wszystkie wskaźniki wychylone na maxa, na Trialu był czwarty i to rekord! DB7 TOTALNY NIEWYPAŁ! Auto ładne ,nawet bardzo ,ale jest ciężki jak słoń indyjski normalnie DB7 Volatne waży aż 4000 FUNTÓW!!! [4133lbs] tyle co księżyc :mrgreen: masa wszystko tłumaczy , góra 65 może gdzieś był ,a tak to 80-90 miejsce, słaby, nawet bardzo jak na auto o mocy 424HP po tuningu niezależnie czy to Coupe ,Volate ,czy Coupe bonusowy. Corvette średnio ,zauważyłem ,że to auto ma problem na specyficznych łukach jak np: na torze Deep Forest ,zakr. nr 6 zaraz po tunelu w prawo, tam auto nie łapie w ogóle przyczepności ,trzeba trochę driftem w niego wejść ,żeby szybko wyszedł, plasował i plasuje się w okolicach 15-20 miejsca, teraz jest ok. 30-40 miejsca, także taki średniak, trzy z małym plusem ,bo tam moc troszke jest Dziwię się ,że NIKT! nie oddał głosu na Subarynkę Rally Editon czy na CRX'a LM, auta mocne ,ba nawet Subaru w 2005r. miał u mnie majstra w testach także też ma zwrotność na wysokim poziomie ,ale moc na fabrykach to istna katakonia, max 160mph i . . . 153, 154, 155 ,156 ,157 ,158 ,159 ,160! i jeszcze raz, gdy się podrasuję skrzynię tylko już jest lepiej i to dużo ,można sporo urwać, w 2007r., 2008r. i nawet w 2009r. była wojna pomiędzy FTO LM a Subaru Impreza Rally Edition, niewiele ,lokacyjnie różnica wynosiła 2-3 miejsca, w 2007r. 4 miejsce, w 2008r. 5 miejsce, w 2009r. 11 miejsce, a co do Hondy CRX na zakończenie to auto jest też zwrotne ,ale bywa pomylone bo raz kosmicznie szybko w zakręt wejdzie ,a czasem jak taka ciamcia lamcia, napęd MR, 563HP i waga 1962lbs, doskonałe namiary do ścigania się z najlepszymi, jego najlepszy rezultat to w 2005r. tor DeepForest w odwr. str. zajął wtedy 3 miejsce, a tak to jest około 35-45 miejsca obecnie, w 2009r. był na 22 miejscu ,także też coś potrafi choć miewa kuriozalne zachowania ,coś jak Vettel czy Hamilton.
                          Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

                          Komentarz


                          • #58
                            Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                            Dla mnie najlepsze auto w trybie GT to TVR cerbera lm .

                            Komentarz


                            • #59
                              Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                              Owszem ,ale nie zapomnij ,że miewa też swoje widzimisie i też czasem tyłem zarzuci, jest szybkie i zwrotne ,ale bywa szalone w niepoczytalny sposób.
                              Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

                              Komentarz


                              • #60
                                Re: Najlepsze auto w trybie GT w Gran Turismo 1

                                Każde auto ma swoje plusy i minusy - ja osobiście lubię TVR Cerbere - dobrze się prowadzi ale Mitsubishi GTO ma napęd na obie osie - łatwiej dla początkującego gracza.
                                GT jest bogiem
                                Escudo nałogiem
                                Tunning zabawą a
                                S Licence PODSTAWĄ !

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X