1. Wstęp: Uwielbiam testować samochody w GT więc muszę założyć taki temat.
Time trial trochę mnie zdenerwował w tej części więc wymyśliłem by test samochodów oprzeć o jedno okrążenie ze startu zatrzymanego, czyli najczęściej to będą czasy z kwalifikacji. w ten sposób może uda się połączyć przyjemne z pożytecznym
2. Zasady: Podajemy czas jednego okrążenia, nie najszybszego, tylko pierwszego Czyli ważne będzie nie tylko jak szybko jedzie samochód, ale i jak szybko rusza na starcie.
Najwięcej czasów tak zbiorę z kwalifikacji, stąd nazwa testu,
W przypadku wolnych samochodów i trasie test course dozwolony przyjazd time trial, tylko pamiętać by podać czas pierwszego okrążenia,
Wyjątkowo jeśli ruszamy z pierwszego miejsca i nie ma żadnej interakcji z computerem(opiera się samochodem w zakrętach, tunel aerodynamiczny etc etc) czas pierwszego okrążenia się liczy.
3 Samochody:
1.Wszystkie seryjne, bez żadnego tuningu, opon, odchudzania po prostu seria
2.Po tuningu i special models: Przed nazwą samochodu wielkie R tuning i ustawienia samochodu dowolne
4 Trasy: 11 tras do przodu:
High Speed ring, autumn mini, grand valley, clubman stage, trial mountain, autumn ring, deep forest, special stage R5, grand valley, special stage r11, test course
5 Czy możecie pomóc? Tak, bardzo byłbym wdzięczny gdybyście nadsyłali swoje czasy, szczególnie osoby które mają samochody z licencji, gdyż ja niestety ja jestem za wolny by je wygrać
6: Wyniki:
R Toyota Castrol Supra GT
R Toyota Chaser LM Edition
R Chevrolet Camaro Z28 30th Anniversary
R Mitsubishi GTO ’92
R Nissan S13 Silvia ’88 Qs 1800cc
TVR Cerbera
TVR Griffith 500
Honda NSX Type S Zero
Toyota Supra RZ
Mitsubishi Eclipse GT
Nissan S13 Silvia ’88 Qs 1800cc
Nissan 180SX TypeX
R Mazda Demio A-spec
poszczególne czasy okrążeń w postach poniżej
Time trial trochę mnie zdenerwował w tej części więc wymyśliłem by test samochodów oprzeć o jedno okrążenie ze startu zatrzymanego, czyli najczęściej to będą czasy z kwalifikacji. w ten sposób może uda się połączyć przyjemne z pożytecznym

2. Zasady: Podajemy czas jednego okrążenia, nie najszybszego, tylko pierwszego Czyli ważne będzie nie tylko jak szybko jedzie samochód, ale i jak szybko rusza na starcie.
Najwięcej czasów tak zbiorę z kwalifikacji, stąd nazwa testu,
W przypadku wolnych samochodów i trasie test course dozwolony przyjazd time trial, tylko pamiętać by podać czas pierwszego okrążenia,
Wyjątkowo jeśli ruszamy z pierwszego miejsca i nie ma żadnej interakcji z computerem(opiera się samochodem w zakrętach, tunel aerodynamiczny etc etc) czas pierwszego okrążenia się liczy.
3 Samochody:
1.Wszystkie seryjne, bez żadnego tuningu, opon, odchudzania po prostu seria
2.Po tuningu i special models: Przed nazwą samochodu wielkie R tuning i ustawienia samochodu dowolne
4 Trasy: 11 tras do przodu:
High Speed ring, autumn mini, grand valley, clubman stage, trial mountain, autumn ring, deep forest, special stage R5, grand valley, special stage r11, test course
5 Czy możecie pomóc? Tak, bardzo byłbym wdzięczny gdybyście nadsyłali swoje czasy, szczególnie osoby które mają samochody z licencji, gdyż ja niestety ja jestem za wolny by je wygrać

6: Wyniki:
R Toyota Castrol Supra GT
R Toyota Chaser LM Edition
R Chevrolet Camaro Z28 30th Anniversary
R Mitsubishi GTO ’92
R Nissan S13 Silvia ’88 Qs 1800cc
TVR Cerbera
TVR Griffith 500
Honda NSX Type S Zero
Toyota Supra RZ
Mitsubishi Eclipse GT
Nissan S13 Silvia ’88 Qs 1800cc
Nissan 180SX TypeX
R Mazda Demio A-spec
poszczególne czasy okrążeń w postach poniżej
Komentarz