Napiszcie tu, co Was rozczarowalo w GT1. Samochod? Tor? Brak ktorejs z opcji?
Mnie osobiscie najbardziej rozczarowal przez wszystkich chwalony GTO Twin Turbo. Po max tuningu ma 930hp, a osiaga je przy ok 6000 obrotow. Fajnie, tyle, ze czerwone pole zaczyna sie chyba juz od 6500. Skutek jest taki, ze na poczatku biegu samochod prawie nie przyspiesza, wchodzi po dlugich meczarniach na te 6000 i wtedy dostaje gigantycznego kopa, po chwili koniec biegu i kolejny. Wystarczy, ze obroty spadna ponizej 5000 i umarl w butach. Dla przykladu... 6bieg, 5000rpm, predkosc 230km/h... samochod prawie nie przyspiesza. Oczywiscie, mozna odpowiednio ustawic biegi, ale odbije sie to na predkosci max.
Jedynym sensownym rozwiazaniem jest chyba jazda na MT. Tylko wtedy, krecac na czerwone pole, mozemy wykorzystac moc tego samochodu.
Jak dla mnie ocena GTO Twin Turbo to: 1/6
Mnie osobiscie najbardziej rozczarowal przez wszystkich chwalony GTO Twin Turbo. Po max tuningu ma 930hp, a osiaga je przy ok 6000 obrotow. Fajnie, tyle, ze czerwone pole zaczyna sie chyba juz od 6500. Skutek jest taki, ze na poczatku biegu samochod prawie nie przyspiesza, wchodzi po dlugich meczarniach na te 6000 i wtedy dostaje gigantycznego kopa, po chwili koniec biegu i kolejny. Wystarczy, ze obroty spadna ponizej 5000 i umarl w butach. Dla przykladu... 6bieg, 5000rpm, predkosc 230km/h... samochod prawie nie przyspiesza. Oczywiscie, mozna odpowiednio ustawic biegi, ale odbije sie to na predkosci max.
Jedynym sensownym rozwiazaniem jest chyba jazda na MT. Tylko wtedy, krecac na czerwone pole, mozemy wykorzystac moc tego samochodu.
Jak dla mnie ocena GTO Twin Turbo to: 1/6

Komentarz