Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

REGULAMIN DZIAŁU TURNIEJE - wzór tematu i wskazówki

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • REGULAMIN DZIAŁU TURNIEJE - wzór tematu i wskazówki

    Regulamin działu turnieje.

    Krok 1: Nazwa zakładanego tematu.
    Na samym początku należy ustalić koncepcję naszej imprezy. Zadać sobie pytanie jak ona ma wyglądać, co ma się w niej znajdować i jak ma przebiegać. Jeżeli odpowiemy sobie na to pytanie zakładamy temat do tego odpowiedni w odpowiedni sposób:
    - dla tematu z pojedynczym wyścigiem: '[Wyścig] nazwa wyścigu’
    - dla turniejów: '[Turniej] nazwa turnieju'
    - dla lig '[Liga] nazwa ligi’
    - dla zlotów ‘[Zlot] nazwa zlotu’
    - dla prób czasów (turniejów off-line) '[Próba czasowa] nazwa'
    Krok 2: Dalsza część nazwy tematu.
    Należy pamiętać o tym, aby nazwa imprezy miała jakieś odzwierciedlenie z tym co znajduje się w środku. Jeżeli mamy zamiar organizować wyścig np. Muscle Carów, czy samochodów egzotycznych na konkretnym torze to należy to uwzględnić w nazwie tematu.
    Dla przykładu:
    [Wyścig] Subaru vs Mitshubishi na Cape Ring North,
    [Wyścig] Endurance - 30 okrążeń na Trial Mountain,
    Analogicznie sprawa wyglądałaby w pozostałych opcjach:
    [Turniej] Volkswagen Golf IV RM,
    [Turniej] Seria wyścigów samochodów egzotycznych,
    [Zlot] Fanów Skyline,
    [Liga] Puchar samochodów turystycznych
    [Próba czasowa] F1 na Nurburgring
    Oczywiście nie należy się ograniczać do ww. nazw. Są to tylko przykłady, równie dobrze można dodawać własne koncepcje bardziej szczegółowe style np. „[Turniej] Samochodów Egzotycznych z napędem na tył do 700KM”, czy tym podobnych. Kombinacji jest wiele, ważne jest tylko to, aby użytkownik odwiedzający dział „Turnieje” wiedział czego może oczekiwać w środku klikając w przez nas założony temat.

    Krok 3: Jak ma wyglądać przygotowana przez nas impreza.
    Ważne jest, aby na samym początku napisać krótkie wprowadzenie do imprezy. Zachęcić kogoś do udziału, krótko opisać co będzie się w niej znajdować. Następnie w zależności od tego co zakładamy postępować zgodnie ze schematem. Opcjonalnie zdjęcie, fotka, screen i tytuł na samym wstępie.

    Krok 3.1: dla wyścigów:
    Ogólne informacje do wyścigu:
    1. Tor: nazwa toru
    2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać
    3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg
    4. Maksymalna moc samochodu: xxxKM
    5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć
    6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
    7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu)
    8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu)
    9. Data: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
    10. Kwalifikacje: 3 opcje (brak-ustawienie samochodów na starcie losowe, wg. najszybszego, wg. najwolniejszego)
    11. Ilość okrążeń: ilość okrążeń
    12. Obowiązują ogólno-przyjęte zasady CRC.
    13. Punktacja: (opcjonalnie)
    14. Nagrody: (opcjonalnie)

    Szczegółowe informacje co do dnia wyścigu:
    Napisać szczegółowy przebieg dnia wyścigu. (opcjonalnie)
    PRZYKŁAD: Wyścig Subaru vs Mitsubishi na Cape Ring North


    Krok 3.2: dla turniejów:
    Ogólne informacje do wyścigu:
    1. Tory: wymienić tory na jakich będziemy się ścigać oraz ilość okrążeń poszczególnego z nich.
    2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać
    3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg
    4. Maksymalna moc samochodu: xxxKM
    5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć
    6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
    7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu)
    8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu)
    9. Data: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
    10. Kwalifikacje: 3 opcje (brak-ustawienie samochodów na starcie losowe, wg. najszybszego, wg. najwolniejszego)
    11. Obowiązują ogólno-przyjęte zasady CRC.
    12. Punktacja: ile punktów otrzymujemy za miejsce 1, 2, 3 itd.
    13. Nagrody: (opcjonalnie)

    Szczegółowe informacje co do dnia wyścigu:
    Napisać szczegółowy przebieg dnia turnieju. Jak następuje zmiana torów itp.

    PRZYKŁAD: Volkswagen Golf IV RM – Professional

    Krok 3.3: dla lig:
    w budowie…


    Krok 3.4: dla zlotów:
    1. Tor: nazwa toru lub torów
    2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy jeździć
    3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg (opcjonalnie)
    4. Maksymalna moc samochodu: xxx km (opcjonalnie)
    5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć (opcjonalnie)
    6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst (opcjonalnie)
    7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu) (opcjonalnie)
    8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu) (opcjonalnie)
    9. Data: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY

    Krok 3.5: dla turniejów off-line (prób czasowych):
    Próby czasowe off-line polegają na wykręceniu jak najlepszego czasu danych samochodem na danym torze w danym terminie. Czas potwierdzamy poprzez zdjęcie ekranu lub replay.
    1. Tryb: tryb gry, w którym będziemy kręcić czasy
    2. Tor: nazwa toru
    3. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać
    4. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
    5. Tuning: ograniczenia tuningu - mocy, masy oraz opon. Wskazówka: zaleca się zezwolenie maksymalnego tuningu samochodu - unikniemy przez to oszustw, ponieważ przy robieniu zdjęcia z czasem z ekranu z Szybkiej Gry nie widać dokładnie jak auto jest tuningowane.
    6. Termin oddania czasów: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
    7. Sposób zgłoszenia: zdjęcie lub replay (tutaj zawarte są też informacje nt. jaką drogą zdjęcie lub replay ma zostać przekazane)
    8. Punktacja: (opcjonalnie)
    9. Nagrody: (opcjonalnie)


    Krok 4: Zgłoszenia kierowców.
    Proszę podawać swoje zgłoszenia poniżej wg. przykładu:
    PSN: Ziomek123

    Lista zapisanych:
    1. PSN: Ziomek123
    2.
    3.

    xx.

    Lista rezerwowych:
    1.
    2.
    3.



    -----
    Regulamin by Sasek.


    Regulamin obowiązuje od dnia 12.01.2011 r. Wszystkie tematy zakładane w tym dziale muszą pasować do wyżej podanego wzoru - w innym wypadku będą kasowane. Zaleca się również dostosowanie aktualnie trwających turniejów itp do tego wzoru.
    Regulamin póki co jeszcze w wersji beta, będzie aktualizowany na bieżąco i dodawane będą do niego nowe punkty.
    Wielkie podziękowania dla Saska.

    Wszystkie sugestie proszę kierować na PW.


    proszę kogoś o przyklejenie, bo oczywiście ja nie mogę..
    http://najalternatywniej.blogspot.com/
    keep calm & carry on
    digart - lastfm
    ---
    REGULAMIN FORUM ]
Pracuję...
X