Regulamin działu turnieje.
-------------------------------
Na samym wstępie proszę aby osoby zakładające wątki dotyczące organizowanych przez siebie turniejów lub wyścigów zadbały o przejrzystość prezentowanej treści, tak aby przeciętny Kowalski wiedział o co chodzi i nie musiał zadawać niepotrzebnych dodatkowych pytań.
-------------------------------
Krok 1: Nazwa zakładanego tematu.
Na samym początku należy ustalić koncepcję naszej imprezy. Zadać sobie pytanie jak ona ma wyglądać, co ma się w niej znajdować i jak ma przebiegać. Jeżeli odpowiemy sobie na to pytanie zakładamy temat do tego odpowiedni w odpowiedni sposób:
- dla tematu z pojedynczym wyścigiem: '[Wyścig] nazwa wyścigu’
- dla turniejów: '[Turniej] nazwa turnieju'
- dla lig '[Liga] nazwa ligi’
- dla zlotów ‘[Zlot] nazwa zlotu’
- dla prób czasów (turniejów offline lub online) '[Próba czasowa - online] nazwa'
Krok 2: Dalsza część nazwy tematu.
Należy pamiętać o tym, aby nazwa imprezy miała jakieś odzwierciedlenie z tym co znajduje się w środku. Jeżeli mamy zamiar organizować wyścig np. Muscle Carów, czy samochodów egzotycznych na konkretnym torze to należy to uwzględnić w nazwie tematu.
Dla przykładu:
[Wyścig] Subaru vs Mitshubishi na Cape Ring North,
[Wyścig] Endurance - 30 okrążeń na Trial Mountain,
Analogicznie sprawa wyglądałaby w pozostałych opcjach:
[Turniej] Volkswagen Golf IV RM,
[Turniej] Seria wyścigów samochodów egzotycznych,
[Zlot] Fanów Skyline,
[Liga] Puchar samochodów turystycznych
[Próba czasowa] F1 na Nurburgring
Oczywiście nie należy się ograniczać do ww. nazw. Są to tylko przykłady, równie dobrze można dodawać własne koncepcje bardziej szczegółowe style np. „[Turniej] Samochodów Egzotycznych z napędem na tył do 700KM”, czy tym podobnych. Kombinacji jest wiele, ważne jest tylko to, aby użytkownik odwiedzający dział „Turnieje” wiedział czego może oczekiwać w środku klikając w przez nas założony temat.
Krok 3: Jak ma wyglądać przygotowana przez nas impreza.
Ważne jest, aby na samym początku napisać krótkie wprowadzenie do imprezy. Zachęcić kogoś do udziału, krótko opisać co będzie się w niej znajdować. Następnie w zależności od tego co zakładamy postępować zgodnie ze schematem. Opcjonalnie zdjęcie, fotka, screen i tytuł na samym wstępie. Ważna jest także DATA i dokładna GODZINA spotkania.
Krok 3.1: dla wyścigów:
Ogólne informacje do wyścigu:
1. Tor: nazwa toru
2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać, również grupa np. GT3 lub GT500
3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg
4. Maksymalna moc samochodu: xxxKM
5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć
6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu)
8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu)
9. Data: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
10. Kwalifikacje: 3 opcje (brak-ustawienie samochodów na starcie losowe, wg. najszybszego, wg. najwolniejszego)
11. Ilość okrążeń: ilość okrążeń
12. Obowiązują ogólno-przyjęte zasady CRC.
13. Punktacja: (opcjonalnie)
14. Nagrody: (opcjonalnie)
Szczegółowe informacje co do dnia wyścigu, najważniejsza DATA i GODZINA, opcjonalnie czas trwania imprezy.
Napisać szczegółowy przebieg dnia wyścigu. (opcjonalnie)
Krok 3.2: dla turniejów:
Ogólne informacje do wyścigu:
1. Tory: wymienić tory na jakich będziemy się ścigać oraz ilość okrążeń poszczególnego z nich.
2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać
3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg
4. Maksymalna moc samochodu: xxxKM
5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć
6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu)
8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu)
9. Data: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
10. Kwalifikacje: 3 opcje (brak-ustawienie samochodów na starcie losowe, wg. najszybszego, wg. najwolniejszego)
11. Obowiązują ogólno-przyjęte zasady CRC.
12. Punktacja: ile punktów otrzymujemy za miejsce 1, 2, 3 itd.
13. Nagrody: (opcjonalnie)
Szczegółowe informacje co do dnia wyścigu, najważniejsza DATA i GODZINA, opcjonalnie czas trwania imprezy.
Napisać szczegółowy przebieg całego turnieju. Jak następuje zmiana torów itp.
Krok 3.3: dla zlotów:
1. Tor: nazwa toru lub torów
2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy jeździć
3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg (opcjonalnie)
4. Maksymalna moc samochodu: xxx km (opcjonalnie)
5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć (opcjonalnie)
6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst (opcjonalnie)
7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu) (opcjonalnie)
8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu) (opcjonalnie)
Krok 3.5: dla turniejów offline/online (prób czasowych):
Próby czasowe off-line polegają na wykręceniu jak najlepszego czasu danych samochodem na danym torze w danym terminie. Czas potwierdzamy poprzez zdjęcie ekranu lub replay.
1. Tryb: tryb gry, w którym będziemy kręcić czasy
2. Tor: nazwa toru
3. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać
4. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
5. Tuning: ograniczenia tuningu - mocy, masy oraz opon. Wskazówka: zaleca się zezwolenie maksymalnego tuningu samochodu - unikniemy przez to oszustw, ponieważ przy robieniu zdjęcia z czasem z ekranu z Szybkiej Gry nie widać dokładnie jak auto jest tuningowane.
6. Termin oddania czasów: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
7. Sposób zgłoszenia: zdjęcie lub replay (tutaj zawarte są też informacje nt. jaką drogą zdjęcie lub replay ma zostać przekazane)
8. Punktacja: (opcjonalnie)
9. Nagrody: (opcjonalnie)
Krok 3.6: dla lig:
Należy uwzględnić wszystkie powyższe opcje i uwzględnić wszystkie dni wyścigów z dokładnymi datami. Tak aby osoba odwiedzająca temat wiedziała na czym stoi. Ile będzie w sumie wyścigów, na jakich torach, dokładna data i godzina. W jakich odstępach czasowych będą wyścigi. Umieścić sensowny harmonogram.
Krok 4: Zgłoszenia kierowców.
Proszę podawać swoje zgłoszenia poniżej wg. przykładu:
PSN: Ziomek123
Lista zapisanych:
1. PSN: Ziomek123
2.
3.
…
xx.
Lista rezerwowych:
1.
2.
3.
Ułatwi to osobie prowadzącej turniej pracę.
-------------------------------
Oczywiście nie należy się sztywno trzymać tych zasad. Jest to tylko przykład jak czytelnie zorganizować turniej lub wyścig. Regulamin ma na celu ułatwienie pracy adminom, organizatorom jak i samym użytkownikom którzy pragną wziąć udział w jakiejś zorganizowanej imprezie.
-------------------------------
Regulamin by Sasek.
-------------------------------
Na samym wstępie proszę aby osoby zakładające wątki dotyczące organizowanych przez siebie turniejów lub wyścigów zadbały o przejrzystość prezentowanej treści, tak aby przeciętny Kowalski wiedział o co chodzi i nie musiał zadawać niepotrzebnych dodatkowych pytań.
-------------------------------
Krok 1: Nazwa zakładanego tematu.
Na samym początku należy ustalić koncepcję naszej imprezy. Zadać sobie pytanie jak ona ma wyglądać, co ma się w niej znajdować i jak ma przebiegać. Jeżeli odpowiemy sobie na to pytanie zakładamy temat do tego odpowiedni w odpowiedni sposób:
- dla tematu z pojedynczym wyścigiem: '[Wyścig] nazwa wyścigu’
- dla turniejów: '[Turniej] nazwa turnieju'
- dla lig '[Liga] nazwa ligi’
- dla zlotów ‘[Zlot] nazwa zlotu’
- dla prób czasów (turniejów offline lub online) '[Próba czasowa - online] nazwa'
Krok 2: Dalsza część nazwy tematu.
Należy pamiętać o tym, aby nazwa imprezy miała jakieś odzwierciedlenie z tym co znajduje się w środku. Jeżeli mamy zamiar organizować wyścig np. Muscle Carów, czy samochodów egzotycznych na konkretnym torze to należy to uwzględnić w nazwie tematu.
Dla przykładu:
[Wyścig] Subaru vs Mitshubishi na Cape Ring North,
[Wyścig] Endurance - 30 okrążeń na Trial Mountain,
Analogicznie sprawa wyglądałaby w pozostałych opcjach:
[Turniej] Volkswagen Golf IV RM,
[Turniej] Seria wyścigów samochodów egzotycznych,
[Zlot] Fanów Skyline,
[Liga] Puchar samochodów turystycznych
[Próba czasowa] F1 na Nurburgring
Oczywiście nie należy się ograniczać do ww. nazw. Są to tylko przykłady, równie dobrze można dodawać własne koncepcje bardziej szczegółowe style np. „[Turniej] Samochodów Egzotycznych z napędem na tył do 700KM”, czy tym podobnych. Kombinacji jest wiele, ważne jest tylko to, aby użytkownik odwiedzający dział „Turnieje” wiedział czego może oczekiwać w środku klikając w przez nas założony temat.
Krok 3: Jak ma wyglądać przygotowana przez nas impreza.
Ważne jest, aby na samym początku napisać krótkie wprowadzenie do imprezy. Zachęcić kogoś do udziału, krótko opisać co będzie się w niej znajdować. Następnie w zależności od tego co zakładamy postępować zgodnie ze schematem. Opcjonalnie zdjęcie, fotka, screen i tytuł na samym wstępie. Ważna jest także DATA i dokładna GODZINA spotkania.
Krok 3.1: dla wyścigów:
Ogólne informacje do wyścigu:
1. Tor: nazwa toru
2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać, również grupa np. GT3 lub GT500
3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg
4. Maksymalna moc samochodu: xxxKM
5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć
6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu)
8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu)
9. Data: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
10. Kwalifikacje: 3 opcje (brak-ustawienie samochodów na starcie losowe, wg. najszybszego, wg. najwolniejszego)
11. Ilość okrążeń: ilość okrążeń
12. Obowiązują ogólno-przyjęte zasady CRC.
13. Punktacja: (opcjonalnie)
14. Nagrody: (opcjonalnie)
Szczegółowe informacje co do dnia wyścigu, najważniejsza DATA i GODZINA, opcjonalnie czas trwania imprezy.
Napisać szczegółowy przebieg dnia wyścigu. (opcjonalnie)
Krok 3.2: dla turniejów:
Ogólne informacje do wyścigu:
1. Tory: wymienić tory na jakich będziemy się ścigać oraz ilość okrążeń poszczególnego z nich.
2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać
3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg
4. Maksymalna moc samochodu: xxxKM
5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć
6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu)
8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu)
9. Data: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
10. Kwalifikacje: 3 opcje (brak-ustawienie samochodów na starcie losowe, wg. najszybszego, wg. najwolniejszego)
11. Obowiązują ogólno-przyjęte zasady CRC.
12. Punktacja: ile punktów otrzymujemy za miejsce 1, 2, 3 itd.
13. Nagrody: (opcjonalnie)
Szczegółowe informacje co do dnia wyścigu, najważniejsza DATA i GODZINA, opcjonalnie czas trwania imprezy.
Napisać szczegółowy przebieg całego turnieju. Jak następuje zmiana torów itp.
Krok 3.3: dla zlotów:
1. Tor: nazwa toru lub torów
2. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy jeździć
3. Minimalna waga samochodu: xxxxkg (opcjonalnie)
4. Maksymalna moc samochodu: xxx km (opcjonalnie)
5. Opony: maksymalnie jakie opony możemy użyć (opcjonalnie)
6. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst (opcjonalnie)
7. Uszkodzenia pojazdu: brak/lekkie/pełne (lekkie-uszkodzenia samochodu redukują się podczas jazdy, pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu) (opcjonalnie)
8. Tuning: ograniczenia tuningu (nie można ograniczać części tuningowych, których nie jesteśmy w stanie sprawdzić w wyścigu) (opcjonalnie)
Krok 3.5: dla turniejów offline/online (prób czasowych):
Próby czasowe off-line polegają na wykręceniu jak najlepszego czasu danych samochodem na danym torze w danym terminie. Czas potwierdzamy poprzez zdjęcie ekranu lub replay.
1. Tryb: tryb gry, w którym będziemy kręcić czasy
2. Tor: nazwa toru
3. Samochód: nazwa samochodu lub samochodów jakimi będziemy się ścigać
4. Asysty podczas jazdy: ustawienia asyst
5. Tuning: ograniczenia tuningu - mocy, masy oraz opon. Wskazówka: zaleca się zezwolenie maksymalnego tuningu samochodu - unikniemy przez to oszustw, ponieważ przy robieniu zdjęcia z czasem z ekranu z Szybkiej Gry nie widać dokładnie jak auto jest tuningowane.
6. Termin oddania czasów: dd.mm.rrrr (dzień tygodnia), godzina XX:YY
7. Sposób zgłoszenia: zdjęcie lub replay (tutaj zawarte są też informacje nt. jaką drogą zdjęcie lub replay ma zostać przekazane)
8. Punktacja: (opcjonalnie)
9. Nagrody: (opcjonalnie)
Krok 3.6: dla lig:
Należy uwzględnić wszystkie powyższe opcje i uwzględnić wszystkie dni wyścigów z dokładnymi datami. Tak aby osoba odwiedzająca temat wiedziała na czym stoi. Ile będzie w sumie wyścigów, na jakich torach, dokładna data i godzina. W jakich odstępach czasowych będą wyścigi. Umieścić sensowny harmonogram.
Krok 4: Zgłoszenia kierowców.
Proszę podawać swoje zgłoszenia poniżej wg. przykładu:
PSN: Ziomek123
Lista zapisanych:
1. PSN: Ziomek123
2.
3.
…
xx.
Lista rezerwowych:
1.
2.
3.
Ułatwi to osobie prowadzącej turniej pracę.
-------------------------------
Oczywiście nie należy się sztywno trzymać tych zasad. Jest to tylko przykład jak czytelnie zorganizować turniej lub wyścig. Regulamin ma na celu ułatwienie pracy adminom, organizatorom jak i samym użytkownikom którzy pragną wziąć udział w jakiejś zorganizowanej imprezie.
-------------------------------
Regulamin by Sasek.