Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wszystkie części tuningowe i ustawienia samochodu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wszystkie części tuningowe i ustawienia samochodu

    Wrzucam na prośbę Piotra

    Części tuningowe:

    MODYFIKACJA NADWOZIA/PODWOZIA:

    - Redukcja masy podwozia
    Etap I
    Etap II
    Etap III

    - Zwiększenie sztywności
    - Redukcja masy szyb
    - Maska z kompozytu
    - Maska z kompozytu (kolor nadwozia)

    TUNING SILNIKA

    - Tuning silnika
    Etap I
    Etap II
    Etap III

    - Tuning sterownika wtrysku (ECU)

    CZĘŚCI UKŁADU DOLOTOWEGO

    - Kolektor dolotowy
    - Sportowy filtr powietrza
    - Wyścigowy filtr powietrza

    CZĘŚCI WYDECHOWE

    - Wydech sportowy
    - Tytanowy Wydech półwyścigowy
    - Tytanowy wydech wyścigowy

    - Kolektor wydechowy

    - Katalizator: sportowy

    TURBOSPRĘŻARKI I KOMPRESORY

    - Turbo:
    Etap I - niski zakres obrotów
    Etap II - średni zakres obrotów
    Etap III - wysoki zakres obrotów

    - Kompresor

    SKRZYNIA BIEGÓW

    - 5 biegowa, krótkie przełożenia
    - 6 biegowa, krótkie przełożenia
    - Konfigurowalna skrzynia biegów

    UKŁAD NAPĘDOWY

    - Sprzęgło
    Jednotarczowe
    Dwutarczowe

    - Koło zamachowe
    Sportowe
    Półwyścigowe

    - Wał napędowy

    - Aktywny centralny dyferencjał

    - W pełni konfigurowalny LSD

    ZAWIESZENIE

    - Twardy zestaw sportowy
    - Sportowy, modyfikowalna wysokość
    - W pełni modyfikowalny zestaw


    OPONY

    - Komfortowe
    Twarde
    Średnie
    Miękkie
    - Sportowe
    Twarde
    Średnie
    Miękkie
    - Wyścigowe
    Twarde
    Średnie
    Miękkie

    - Szutrowe
    - Śniegowe

    AERODYNAMIKA
    - Przód
    - Tył
    - Przedłużenie
    - Spojler

    MODYFIKACJA WYŚCIGOWA [dostępne tylko dla niektórych aut]


    Ustawienia:

    Dopasowanie aerodynamiki

    Przód - zakres wartości zależny od samochodu (np. #5 - 15)
    Tył - zakres wartości zależny od samochodu (np. #5 - 35)

    Dopasowanie rozkładu masy

    Balast (kg) - #0 - 200
    Pozycja balastu - #-50 - 50

    Ogranicznik mocy
    Poziom mocy - #50.0 - 100.0%

    Skrzynia biegów

    1. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #3.340 - 4.536
    2. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #2.346 - 3.100
    3. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. # 1.759 - 2.209
    4. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #1.382 - 1.671
    5. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #1.138 - 1.325
    6. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #0.835 - 1.101
    Najwyższy bieg - #2.500 - 5.500
    Maks. prędkość -zakres wartości zależny od samochodu, np. #180 - 420

    LSD
    Obciążenie wstępne:
    Przód - #5 - 60
    Tył - #5 - 60
    Czułość przyspieszania:
    Przód - #5 - 60
    Tył - #5 - 60
    Czułość hamowania:
    Przód - #5 - 60
    Tył - #5 - 60

    Rozdział momentu obrotowego
    Przód/Tył - #10 - 90/#10 - 90

    Zawieszenie

    Wysokość zawieszenia (mm): Przód / Tył zakres wartości zależny od samochodu, np. #-55 - 10
    Twardość sprężyn (kgf/mm): Przód / Tył zakres wartości zależny od samochodu, np. #2.7 - 15.0 / #3.0 - 15.0
    Amortyzatory (rozprężanie): Przód / Tył #1 - 10
    Amortyzatory (sprężanie): Przód / Tył #1 - 10
    Stabilizatory: Przód / Tył #1 - 7

    Orientacja kół
    Pochylenie (-): Przód / Tył #0.0 - 10.0
    Zbieżność: Przód / Tył #-1.00 - 1.00

    Rozkład siły hamowania
    Przód / Tył: #1 - 10



    przykładowe wartości dla SUBARU IMPREZA SEDAN WRX STI SPEC C TYPE RA RM '05
    http://najalternatywniej.blogspot.com/
    keep calm & carry on
    digart - lastfm
    ---
    REGULAMIN FORUM ]
Pracuję...
X