Wrzucam na prośbę Piotra 
Części tuningowe:
MODYFIKACJA NADWOZIA/PODWOZIA:
- Redukcja masy podwozia
Etap I
Etap II
Etap III
- Zwiększenie sztywności
- Redukcja masy szyb
- Maska z kompozytu
- Maska z kompozytu (kolor nadwozia)
TUNING SILNIKA
- Tuning silnika
Etap I
Etap II
Etap III
- Tuning sterownika wtrysku (ECU)
CZĘŚCI UKŁADU DOLOTOWEGO
- Kolektor dolotowy
- Sportowy filtr powietrza
- Wyścigowy filtr powietrza
CZĘŚCI WYDECHOWE
- Wydech sportowy
- Tytanowy Wydech półwyścigowy
- Tytanowy wydech wyścigowy
- Kolektor wydechowy
- Katalizator: sportowy
TURBOSPRĘŻARKI I KOMPRESORY
- Turbo:
Etap I - niski zakres obrotów
Etap II - średni zakres obrotów
Etap III - wysoki zakres obrotów
- Kompresor
SKRZYNIA BIEGÓW
- 5 biegowa, krótkie przełożenia
- 6 biegowa, krótkie przełożenia
- Konfigurowalna skrzynia biegów
UKŁAD NAPĘDOWY
- Sprzęgło
Jednotarczowe
Dwutarczowe
- Koło zamachowe
Sportowe
Półwyścigowe
- Wał napędowy
- Aktywny centralny dyferencjał
- W pełni konfigurowalny LSD
ZAWIESZENIE
- Twardy zestaw sportowy
- Sportowy, modyfikowalna wysokość
- W pełni modyfikowalny zestaw
OPONY
- Komfortowe
Twarde
Średnie
Miękkie
- Sportowe
Twarde
Średnie
Miękkie
- Wyścigowe
Twarde
Średnie
Miękkie
- Szutrowe
- Śniegowe
AERODYNAMIKA
- Przód
- Tył
- Przedłużenie
- Spojler
MODYFIKACJA WYŚCIGOWA [dostępne tylko dla niektórych aut]
Ustawienia:
Dopasowanie aerodynamiki
Przód - zakres wartości zależny od samochodu (np. #5 - 15)
Tył - zakres wartości zależny od samochodu (np. #5 - 35)
Dopasowanie rozkładu masy
Balast (kg) - #0 - 200
Pozycja balastu - #-50 - 50
Ogranicznik mocy
Poziom mocy - #50.0 - 100.0%
Skrzynia biegów
1. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #3.340 - 4.536
2. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #2.346 - 3.100
3. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. # 1.759 - 2.209
4. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #1.382 - 1.671
5. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #1.138 - 1.325
6. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #0.835 - 1.101
Najwyższy bieg - #2.500 - 5.500
Maks. prędkość -zakres wartości zależny od samochodu, np. #180 - 420
LSD
Obciążenie wstępne:
Przód - #5 - 60
Tył - #5 - 60
Czułość przyspieszania:
Przód - #5 - 60
Tył - #5 - 60
Czułość hamowania:
Przód - #5 - 60
Tył - #5 - 60
Rozdział momentu obrotowego
Przód/Tył - #10 - 90/#10 - 90
Zawieszenie
Wysokość zawieszenia (mm): Przód / Tył zakres wartości zależny od samochodu, np. #-55 - 10
Twardość sprężyn (kgf/mm): Przód / Tył zakres wartości zależny od samochodu, np. #2.7 - 15.0 / #3.0 - 15.0
Amortyzatory (rozprężanie): Przód / Tył #1 - 10
Amortyzatory (sprężanie): Przód / Tył #1 - 10
Stabilizatory: Przód / Tył #1 - 7
Orientacja kół
Pochylenie (-): Przód / Tył #0.0 - 10.0
Zbieżność: Przód / Tył #-1.00 - 1.00
Rozkład siły hamowania
Przód / Tył: #1 - 10
przykładowe wartości dla SUBARU IMPREZA SEDAN WRX STI SPEC C TYPE RA RM '05

Części tuningowe:
MODYFIKACJA NADWOZIA/PODWOZIA:
- Redukcja masy podwozia
Etap I
Etap II
Etap III
- Zwiększenie sztywności
- Redukcja masy szyb
- Maska z kompozytu
- Maska z kompozytu (kolor nadwozia)
TUNING SILNIKA
- Tuning silnika
Etap I
Etap II
Etap III
- Tuning sterownika wtrysku (ECU)
CZĘŚCI UKŁADU DOLOTOWEGO
- Kolektor dolotowy
- Sportowy filtr powietrza
- Wyścigowy filtr powietrza
CZĘŚCI WYDECHOWE
- Wydech sportowy
- Tytanowy Wydech półwyścigowy
- Tytanowy wydech wyścigowy
- Kolektor wydechowy
- Katalizator: sportowy
TURBOSPRĘŻARKI I KOMPRESORY
- Turbo:
Etap I - niski zakres obrotów
Etap II - średni zakres obrotów
Etap III - wysoki zakres obrotów
- Kompresor
SKRZYNIA BIEGÓW
- 5 biegowa, krótkie przełożenia
- 6 biegowa, krótkie przełożenia
- Konfigurowalna skrzynia biegów
UKŁAD NAPĘDOWY
- Sprzęgło
Jednotarczowe
Dwutarczowe
- Koło zamachowe
Sportowe
Półwyścigowe
- Wał napędowy
- Aktywny centralny dyferencjał
- W pełni konfigurowalny LSD
ZAWIESZENIE
- Twardy zestaw sportowy
- Sportowy, modyfikowalna wysokość
- W pełni modyfikowalny zestaw
OPONY
- Komfortowe
Twarde
Średnie
Miękkie
- Sportowe
Twarde
Średnie
Miękkie
- Wyścigowe
Twarde
Średnie
Miękkie
- Szutrowe
- Śniegowe
AERODYNAMIKA
- Przód
- Tył
- Przedłużenie
- Spojler
MODYFIKACJA WYŚCIGOWA [dostępne tylko dla niektórych aut]
Ustawienia:
Dopasowanie aerodynamiki
Przód - zakres wartości zależny od samochodu (np. #5 - 15)
Tył - zakres wartości zależny od samochodu (np. #5 - 35)
Dopasowanie rozkładu masy
Balast (kg) - #0 - 200
Pozycja balastu - #-50 - 50
Ogranicznik mocy
Poziom mocy - #50.0 - 100.0%
Skrzynia biegów
1. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #3.340 - 4.536
2. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #2.346 - 3.100
3. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. # 1.759 - 2.209
4. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #1.382 - 1.671
5. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #1.138 - 1.325
6. bieg - zakres wartości zależny od samochodu, np. #0.835 - 1.101
Najwyższy bieg - #2.500 - 5.500
Maks. prędkość -zakres wartości zależny od samochodu, np. #180 - 420
LSD
Obciążenie wstępne:
Przód - #5 - 60
Tył - #5 - 60
Czułość przyspieszania:
Przód - #5 - 60
Tył - #5 - 60
Czułość hamowania:
Przód - #5 - 60
Tył - #5 - 60
Rozdział momentu obrotowego
Przód/Tył - #10 - 90/#10 - 90
Zawieszenie
Wysokość zawieszenia (mm): Przód / Tył zakres wartości zależny od samochodu, np. #-55 - 10
Twardość sprężyn (kgf/mm): Przód / Tył zakres wartości zależny od samochodu, np. #2.7 - 15.0 / #3.0 - 15.0
Amortyzatory (rozprężanie): Przód / Tył #1 - 10
Amortyzatory (sprężanie): Przód / Tył #1 - 10
Stabilizatory: Przód / Tył #1 - 7
Orientacja kół
Pochylenie (-): Przód / Tył #0.0 - 10.0
Zbieżność: Przód / Tył #-1.00 - 1.00
Rozkład siły hamowania
Przód / Tył: #1 - 10
przykładowe wartości dla SUBARU IMPREZA SEDAN WRX STI SPEC C TYPE RA RM '05